Na spotkanie odnośnie zarządzania swoją osobą w warunkach pracy zdalnej zapraszamy w środę 1.04: „Praca zdalna - jak sobie radzić w trójkącie bermudzkim – Moja Praca – Mój Dom – Moje Emocje?” Rzecz dla szefów i pracowników Szczegóły na naszej stronie www - zakładka wydarzenia.
Dla przeważającej większości liderów największym wyzwaniem Home Office jest to, że nie widzą pracowników ze swojego zespołu jak pracują. W umysłach liderów rodzi się wiele wątpliwości typu: Co ja mam robić jako lider, skoro nie mogę bezpośrednio nadzorować ich pracy? Jak mój zespół będzie ze sobą współpracować, skoro został fizycznie rozproszony i odizolowany od siebie nawzajem? Jak sobie poradzimy z zadaniami w nowej sytuacji, skoro nie mamy wypracowanych metod pracy zdalnej? I najważniejsze pytanie: czy potrafię zaufać moim ludziom, że będą odpowiedzialnie pracować w swoich domach?
Agenda:
- Powitanie, sprawdzenie warunków technicznych połączenia.
- Efektywne wyznaczanie zadań w warunkach Home Office
- Komunikacja lidera z zespołem przy pracy zdalnej
- Podtrzymywanie zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania
- Skuteczne, zdalne monitorowanie realizacji zadań
- Sesja pytań i odpowiedzi
Spotkanie skierowane do Dyrektorów Zarządzających, Dyrektorów HR, Dyrektorów Działów i Pionów, Kierowników Zespołów, Kierowników Zespołów Projektowych. Bariera zapisu – pracownicy operacyjni, którzy nie mają swoich zespołów