Networking  •  Walne Zgromadzenie  •  Spotkanie i wymiana

Walne Zgromadzenie CCIFP oraz RDV Biznesu

Golden Tulip Warsaw Centre, ul. Towarowa 2, 00-811, Warszawa, Polska
See on map

Język :
polski / francuski

Zapisy zbierane są do : poniedziałek 3 listopada 2025 - 12h00 (UTC+1)

Cena : Spotkanie bezpłatne dla firm członkowskich CCIFP i ABSL. Wymagana rejestracja przez formularz zapisu. Firmy niestowarzyszone 350 PLN.

Liczba miejsc ograniczona.

Zapisy

Zapraszamy na Walne Zgromadzenie CCIFP połączone z RDV Biznesu! Odkryj potencjał Polski w obszarze centrów usług wspólnych dla biznesu!

Zapraszamy na połączone spotkania RDV Biznesu oraz Walne Zgromadzenie CCIFP.

Program spotkania:

17:30 – 18:00 – powitanie gości
18:00 – otwarcie Walnego Zgromadzenia
18:00 – 18:15 – prezentacja zmian w statucie, dyskusja i głosowanie
18:15debata: Polska – strategiczny hub dla SSC/GBS?
19:15koktajl i networking

W trakcie Walnego Zgromadzenia poddamy pod głosowanie zmiany w statucie CCIFP dotyczące okresu obowiązywania składek członkowskich.

Od początku 2027 roku okres członkostwa będzie liczony dla wszystkich aktualnych członków od 1 stycznia do 31 grudnia. Rok 2026 będzie okresem przejściowym. 

Wysokość składki w roku 2026 pozostanie na niezmienionym poziomie. 

Co się zmieni?

Zmieni się okres składkowy, by rozpoczynał się dla wszystkich firm z początkiem roku (1 stycznia) i trwał przez 12 miesięcy do 31 grudnia. Wedle dotychczas funkcjonującego systemu okres składkowy rozpoczyna się w miesiącu, w którym opłacona została pierwsza składka członkowska i trwa przez kolejnych 12 miesięcy. Dla każdej firmy jest on zatem inny. 

Dlaczego chcemy wprowadzić zmiany?

Dzięki temu, że opłata za pełen rok kalendarzowy będzie fakturowana w jednym terminie, planowanie i alokacja budżetu na członkostwo stanie się dla Państwa znacznie prostsze i bardziej przewidywalne. Nowy sposób pozwoli ekipie CCIFP na organizację dodatkowych, wartościowych wydarzeńdla Państwa oraz skuteczniejszym powiększaniu naszej społeczności. 

Jak będą naliczane składki w praktyce?

Moment przedłużenia członkostwa 
lub przystąpienia do CCIFP
Okres członkostwaWysokość składki
Styczeń – WrzesieńOd miesiąca, w którym firma przedłuża lub przystępuje do końca roku (31 grudnia).Wysokość składki obliczona proporcjonalnie za okres od miesiąca przystąpienia do Izby do końca danego roku kalendarzowego. 
Październik – GrudzieńOd miesiąca, w którym firma przedłuża lub przystępuje do końca roku (31 grudnia)+ pełne 12 miesięcy następnego roku.Składka za okres od miesiąca przystąpienia do Izby do końca danego roku kalendarzowego oraz za cały kolejny rok kalendarzowy.

 

Przykłady:

  1. Firma ABC: Składka roczna (8500 zł) kończy się 31/03/2026. Firma otrzyma fakturę za pozostałe 9 miesięcy 2026 roku, czyli na kwotę 6375 zł.
  2. Firma XYZ: Składka roczna (2100 zł) kończy się 31/10/2026. Firma otrzyma fakturę za 2 miesiące 2026 roku (listopad-grudzień) i cały rok 2027. Łączna kwota faktury wyniesie 2450 zł.

 

Dokumenty:

STATUT CCIFP Z PROPOZYCJĄ ZMIAN >>>

STATUT CCIFP WERSJA JEDNOLITA (po zmianach) >>>

PORZĄDEK OBRAD >>>

Jeśli Państwa reprezentant nie będzie mógł wziąć udziału w Walnym Zgromadzeniu prosimy o udzieleniu PEŁNOMOCNICTWA >>> innemu pracownikowi lub osobie z innej firmy stowarzyszonej. 

Masz pytania związane z Walnym Zgromadzeniem? Skontaktuj się z: Anna Puzoń, anna.puzon(@)ccifp.pl

Po Walnym Zgromadzeniu zapraszamy na RDV Biznesu.

W jego trakcie, wraz z ekspertami postaramy się odpowiedzieć na pytanie, czy Polska ma warunki, by utrzymać i rozwijać strategiczne centra usług wspólnych globalnych korporacji (SSC/GBS)?

Polska stała się jednym z liderów w regionie w zakresie SSC/GBS, a rola naszych centrów z każdym rokiem staje się coraz bardziej strategiczna. Równocześnie mamy do czynienia ze wzrostem wynagrodzeń i postępującym wpływem technologii w bieżącej pracy. Chcemy wspólnie z Państwem i zaproszonymi ekspertami zastanowić się, jak Polska może utrzymać i rozwijać swoją pozycję na globalnej mapie centrów usług, biorąc pod uwagę potrzeby współpracy z sektorem edukacyjnym.

W debacie udział wezmą:

  • Stéphanie Loiseau-Pasteau, Director of L’Oréal Business Services BEST Warsaw, L'Oréal
  • Izabela Lutek, Managing Director Publicis Re: Sources Poland
  • Michal Wierzbowski, Head of Global Support For Performance Europe at Orange
  • Gregoire Nitot, CEO, SII
  • dr Karolina Wawrzonek, Kierownik studiów na kierunku filologia romańska oraz Przewodnicząca Rady Dydaktycznej, Instytut Romanistyki, Uniwersytet Warszawski
  • Moderator: Paweł Panczyj, Strategy & Business Development Director ABSL

Stéphanie LOISEAU to liderka z pasją do transformacji organizacji i rozwoju ludzi. Przez 24 lata w L’Oréal konsekwentnie budowała swoją ścieżkę rozwoju, przechodząc przez różne role i środowiska.

Zaczynała w operacyjnych działach finansowych — w skarbowości i księgowości — w Dziale Produktów Konsumenckich L’Oréal we Francji. Następnie przeniosła się na poziom grupy, gdzie zarządzała globalnymi projektami transformacji księgowości. Dzięki temu zdobyła dogłębną wiedzę o procesach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się globalna organizacja.

Na tej bazie przeniosła się do Hiszpanii, gdzie stworzyła centrum usług wspólnych L’Oréal w Madrycie (L’Oréal BEST Madrid), obejmując bardziej strategiczną rolę liderki. Przez ponad 5 lat zarządzała jego rozwojem i działalnością, nadzorując funkcje finansowe dla krajów Europy Zachodniej i zdobywając bezcenne doświadczenie w budowaniu i skalowaniu skutecznych centrów usług.

W 2024 roku, zainspirowana potencjałem Polski, objęła stanowisko Dyrektor L’Oréal BEST Warsaw, kontynuując swoją międzynarodową drogę przywództwa na rynku GBS. W tej roli zarządza zespołem liczącym 100 osób, odpowiadającym za procesy finansowe w 17 krajach oraz jeden globalny proces, wzmacniając pozycję warszawskiego centrum jako kluczowego elementu globalnej sieci usług L’Oréal.

Kieruje się przekonaniem, że trwała zmiana może nastąpić tylko dzięki zaangażowanym zespołom zjednoczonym wspólną wizją. Stéphanie stawia na budowanie środowiska pracy opartego na ciągłym doskonaleniu, zwinności i współpracy — wartościach niezbędnych do skutecznego działania w świecie nieustannych zmian.

Izabela Lutek – Dyrektor Zarządzająca Centrum Usług Wspólnych Publicis Re:Sources Poland –światowego lidera komunikacji, Publicis Groupe. . Od 25 lat związana z sektorem BPO/SSC na poziomie menadżerskim. Dysponuje bardzo bogatym doświadczeniem w obsłudze międzynarodowych korporacji z sektorów: motoryzacyjnego, farmaceutycznego oraz produktów szybko zbywalnych (FMCG). Proponuje najbardziej efektywne rozwiązania procesów finansowych, wykorzystując umiejętności ich automatyzacji dzięki wdrożeniom rozwiązań RPA /AI .  Dodatkowe doświadczenie zdobyła, biorąc udział w szeregu szkoleń i konferencji w ramach sektora BPO/SCC.  Wielokrotnie zapraszana jako ekspert w zakresie praktycznego wdrażania i usprawniania procesów księgowych poprzez zarzadzanie operacyjne do licznych projektów dla globalnych firm na całym świecie. Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu w Lublinie , Wydział Ekonomiczny ( Finance I rachunkowość )  oraz studia MBA .

Michal Wierzbowski, Head of Global Support For Performance Europe at Orange

Prowadzi Global Support for Performance Europe w Orange Polska. Centrum znajduje się głównie Lublinie i zatrudnia blisko 300 osób realizując zadania z obszaru różnorodnego wsparcia biznesowego,  finansów, rekrutacji  i rozwoju narzędzi automatyzujących dla spółek Grupy Orange z Polski i krajów Europy. Obecny w sektorze SSC/BPO od 20 lat, zarówno w centrach usług wspólnych (Thomson, Technicolor, Orange) jak i dostawców usług BPO (Accenture). Zajmował się zarówno tworzeniem nowych centrów jak i zarządzaniem i rozwojem istniejących organizacji. Był inicjatorem lub odpowiadał za realizację transferów zadań, standaryzację, automatyzację, procesów.  Jest przekonany że zaangażowanie pracowników w dużej mierzę i na dłuższą metę wynika z istniejącego zaufania w zespole. Równocześnie przyszłość rozwoju branży upatruje w AI, automatyzacji i Data Science. Był zaangażowany  jako Członek Rady Innowacyjnego Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Lublina przy Prezydencie Miasta Lublin, Senator ABSL, Członek Rady Programowej ADN Business Service Academy.

Gregoire Nitot, CEO, SII

Urodzony we Francji w 1976 roku, od 2016 roku dumny obywatel Polski. Do Polski przeprowadził się w 2006 roku. Jest odważnym, pełnym pasji i oryginalnym przedsiębiorcą. Jego działalność obejmuje różnorodne branże – od usług profesjonalnych (Sii Polska), przez sport (klub piłkarski Polonia Warszawa), aż po hotelarstwo i gastronomię (Tawerna Kaszubska).

dr Karolina Wawrzonek – Kierowniczka studiów i Przewodnicząca Rady Dydaktycznej Instytutu Romanistyki , Wydziału Neofilologii UW absolwentka studiów magisterskich i doktoranckich w tymże Instytucie, adiunkt w Zakładzie Dydaktyki, zatrudniona w Instytucie od października 2018 roku. Prowadzi zajęcia Praktycznej Nauki Języka Francuskiego (Kompetencje Zintegrowane, Gramatykę Stosowaną, Aktualności Francuskie i Frankofońskie).

Koordynatorka ds. lektoratów Wydziału Neofilologii, Przewodnicząca Komisji Języka Francuskiego przy Radzie Koordynacyjnej ds. Nauczania Języków Obcych i Certyfikacji Biegłości Językowej.

Koordynatorka ds. lektoratów Wydziału Neofilologii, Przewodnicząca Komisji Języka Francuskiego przy Radzie Koordynacyjnej ds. Nauczania Języków Obcych i Certyfikacji Biegłości Językowej.

Ekspertka CKE przy egzaminie ósmoklasisty, Recenzentka CKE ds. egzaminów maturalnych, współpracuje z Wydawnictwem Naukowym PWN przy szkoleniach nauczycieli języka francuskiego oraz tworzeniu materiałów dydaktycznych, a także w wydawnictwami Preston Publishing oraz Draco. Autorka scenariuszy lekcji interdyscyplinarnych dla ORE.

Podczas spotkania poruszymy takie tematy, jak:

  • Rola Polski na globalnej mapie SSC/GBS
  • Kierunki rozwoju SSC i GBS w obliczu nowych wyzwań – nowe technologie, dostęp do pracowników, regulacje
  • Współpraca z uczelniami – jak osiągnąć synergię działań i kształcić młode talenty w oparciu o potrzeby zmieniającego się rynku?

Po debacie zapraszamy na koktajl i networking z uczestnikami spotkania.


ZAPRASZAMY! 

Partner:

Udział w spotkaniu jest bezpłatny i zarezerwowany dla firm stowarzyszonych w CCIFP.  Liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy.


Kontakt: Małgorzata Oleszkiewicz, malgorzata.oleszkiewicz(@)ccifp.pl

Przed zapisem na dane wydarzenie, prosimy zapoznać się z Regulaminem wydarzeń CCIFP:  REGULAMIN 

Mapa dojazdu

Ostatnie aktualności CCIFP

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!