13.07 Jak budować wizerunek firmy na Facebooku?


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Cena :
BRAK WOLNYCH MIEJSC

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>


Facebook i jego masowe użycie na całym świecie (w tym w Polsce) to jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Jednocześnie cały czas brakuje kompetencji w budowaniu długofalowych i skutecznych strategii obecności firmy na tej platformie komunikacji.

 

W jaki sposób wykorzystać potencjał Facebooka? Czy i jak wł?czyć go do szerokiego wachlarza działań firmy? Jak sprawić, by czas i pieni?dze zainwestowane w działania na Facebooku przynosiły efekty?

 

Dlaczego warto uczestniczyć?

 

Uczestnicy szkolenia dowiedz? się:

 ?                   Jaka jest rola Facebooka w komunikacji między konsumentami a markami w Polsce i na świecie?

 ?                   Jakie możliwości daje firmom platforma Facebook.com do działań marketingowych i komunikacyjnych?

 ?                   O jakich ograniczeniach trzeba pamiętać?

 ?                   Jak? rolę może odegrać Facebook w zintegrowanych działaniach marketingowo - komunikacyjnych firmy?

 ?                   W jaki sposób ustalać cele i mierzyć efektywność podejmowanych działań?

 

Szkolenie skierowane jest do:

 

Osób odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji w firmach i instytucjach państwowych, pracowników działów komunikacji i PR, ekspertów i "opinion" liderów, którzy komunikuj? w social mediach i Internecie.

 

Program szkolenia:

I. Czym jest Facebook?

 ?                   Dane statystyczne dotycz?ce użycia Facebooka w Polsce i na świecie

 ?                   Rola Facebooka w komunikacji – obecnie i w przyszłości

II. Facebook Marketing

 ?                   Ograniczenia dotycz?ce obecności marek i prowadzonych działań marketingowych

 ?                   Wachlarz narzędzi platformy Facebook:

- strona firmy/organizacji

- zakładki FBML

- Aplikacje

- Facebook Connect i wtyczki Social Plugins

- Reklamy

III. Określanie celów i mierzenie efektywności działań na Facebooku

 ?                   Statystyki – rodzaje i interpretacja

 ?                   Narzędzia do monitoringu

 

Partner merytoryczny:

 

http://www.ciszewskifc.pl/  

 

Szkolenie poprowadz?:

 

Paweł Tomczuk

Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications. Obszarem jego specjalizacji s?: PR w branży finansowej, zarz?dzanie kryzysowe, komunikacja marketingowa (szczególnie w branży finansowej), social media, zarz?dzanie reputacj? firmy. Specjalizuje się w działaniach public relations i marketingu dla firm i instytucji z branży finansowej. Tworzył lub realizował strategie dla firm takich jak: Amplico, Bank Millennium, Dom Maklerski BZ WBK, Credit Suisse, Capgemini, Ernst & Young, Gold Finance, Legg Mason TFI, New World Alternative Investments, Neinver, Saski Partners. Opracowywał i realizował liczne działania z zakresu komunikacji marketingowej, komunikacji z mediami wspieraj?cej sprzedaż oraz komunikacji wizerunkowej.

 

Paweł Stempniak

Trener i konsultant z zakresu marketingu interaktywnego. Pasj? i wiedz? na temat social media i nowych strategii marketingowych w Internecie dzieli się w swoim blogu www.stempniak.com. Autor artykułów publikowanych m.in. w Marketingu w Praktyce. Organizator spotkań typu barcamp (www.eastcamp.pl). Prelegent na konferencjach branży internetowej. Od 2006 do 2010 roku pracował w agencji Infinity Group, gdzie współpracował m.in. z Citi, BNP Paribas Fortis, Cadbury Wedel, Hasbro, Era, Zwi?zek Banków Polskich. Ukończył Wydział Zarz?dzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

 

Poziom szkolenia:                                        Średnio zaawansowany

Wymagany zakres wiedzy:                Ogólna wiedza na temat komunikacji

Metoda prowadzenia zajęć:             Warsztaty praktyczne

------------------------------------------------------------------------------------------------  

Szkolenie odbędzie się w języku polskim. Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin szkolenia oraz nazwisko uczestnika.  

 

Warunki płatności i uczestnictwa w szkoleniu >>>

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!