13.07 Jak budować wizerunek firmy na Facebooku?
>
Facebook i jego masowe użycie na całym świecie (w tym w Polsce) to jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Jednocześnie cały czas brakuje kompetencji w budowaniu długofalowych i skutecznych strategii obecności firmy na tej platformie komunikacji.
W jaki sposób wykorzystać potencjał Facebooka? Czy i jak wł?czyć go do szerokiego wachlarza działań firmy? Jak sprawić, by czas i pieni?dze zainwestowane w działania na Facebooku przynosiły efekty?
Dlaczego warto uczestniczyć?
Uczestnicy szkolenia dowiedz? się:
? Jaka jest rola Facebooka w komunikacji między konsumentami a markami w Polsce i na świecie?
? Jakie możliwości daje firmom platforma Facebook.com do działań marketingowych i komunikacyjnych?
? O jakich ograniczeniach trzeba pamiętać?
? Jak? rolę może odegrać Facebook w zintegrowanych działaniach marketingowo - komunikacyjnych firmy?
? W jaki sposób ustalać cele i mierzyć efektywność podejmowanych działań?
Szkolenie skierowane jest do:
Osób odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji w firmach i instytucjach państwowych, pracowników działów komunikacji i PR, ekspertów i "opinion" liderów, którzy komunikuj? w social mediach i Internecie.
Program szkolenia:
I. Czym jest Facebook?
? Dane statystyczne dotycz?ce użycia Facebooka w Polsce i na świecie
? Rola Facebooka w komunikacji – obecnie i w przyszłości
II. Facebook Marketing
? Ograniczenia dotycz?ce obecności marek i prowadzonych działań marketingowych
? Wachlarz narzędzi platformy Facebook:
- strona firmy/organizacji
- zakładki FBML
- Aplikacje
- Facebook Connect i wtyczki Social Plugins
- Reklamy
III. Określanie celów i mierzenie efektywności działań na Facebooku
? Statystyki – rodzaje i interpretacja
? Narzędzia do monitoringu
Partner merytoryczny:
Szkolenie poprowadz?:
Paweł Tomczuk
Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications. Obszarem jego specjalizacji s?: PR w branży finansowej, zarz?dzanie kryzysowe, komunikacja marketingowa (szczególnie w branży finansowej), social media, zarz?dzanie reputacj? firmy. Specjalizuje się w działaniach public relations i marketingu dla firm i instytucji z branży finansowej. Tworzył lub realizował strategie dla firm takich jak: Amplico, Bank Millennium, Dom Maklerski BZ WBK, Credit Suisse, Capgemini, Ernst & Young, Gold Finance, Legg Mason TFI, New World Alternative Investments, Neinver, Saski Partners. Opracowywał i realizował liczne działania z zakresu komunikacji marketingowej, komunikacji z mediami wspieraj?cej sprzedaż oraz komunikacji wizerunkowej.
Paweł Stempniak
Trener i konsultant z zakresu marketingu interaktywnego. Pasj? i wiedz? na temat social media i nowych strategii marketingowych w Internecie dzieli się w swoim blogu www.stempniak.com. Autor artykułów publikowanych m.in. w Marketingu w Praktyce. Organizator spotkań typu barcamp (www.eastcamp.pl). Prelegent na konferencjach branży internetowej. Od 2006 do 2010 roku pracował w agencji Infinity Group, gdzie współpracował m.in. z Citi, BNP Paribas Fortis, Cadbury Wedel, Hasbro, Era, Zwi?zek Banków Polskich. Ukończył Wydział Zarz?dzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Poziom szkolenia: Średnio zaawansowany
Wymagany zakres wiedzy: Ogólna wiedza na temat komunikacji
Metoda prowadzenia zajęć: Warsztaty praktyczne
------------------------------------------------------------------------------------------------
Szkolenie odbędzie się w języku polskim. Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch. |
Mapa dojazdu
13.07 Jak budować wizerunek firmy na Facebooku?
L'événement est terminé.