Spotkanie i wymiana

WEBINAR PO POLSKU: "Warsztat: Zarządzanie własnym czasem i efektywnością w świecie online. "

Język : polski

Cena :
Wydarzenie bezpłatne dla przedstawicieli firm stowarzyszonych.
Link do udziału w webinarze zostanie przesłany wraz z potwierdzeniem rejestracji.

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Zapraszamy na kolejny warsztat interaktywny! Liczba miejsc ograniczona: max. 12 os.

 

Chcąc ułatwić Państwu podniesienie komfortu psychicznego oraz skuteczności własnych działań w dobie izolacji, czyli – przekładając na język realiów –  niejednokrotnie konieczności wykonywania pracy zawodowej w domu oraz występowania różnych ograniczeń w działalności gospodarczej, a przy okazji  skorzystanie z doświadczeń trenera biznesu, specjalizującego się m.in. w warsztatach efektywności własnej, zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnej próbce szkolenia online.


Charakter szkolenia jest interaktywny w maksymalnie  12 osobowej  grupie, tzn. pracujemy jak na sali szkoleniowej w formie warsztatowej.


W czasie szkolenia zaprezentujemy Państwu, jak wytropić własnych, najczęściej nieuświadomionych „złodziei czasu” oraz jak się skutecznie przed nimi bronić, jak podejść do czasu jak do majątku, jak przemodelować swoje aktywności pod kątem możliwości skoncentrowania się na działaniach kluczowych. W efekcie powstaną indywidualne plany rozwojowe uczestników szkolenia – do bezpośredniego wdrożenia w praktyce. 


Cele szkolenia :
    Zarządzanie zadaniami w nowych warunkach częściowej izolacji, w tym pracy w warunkach domowych
    Doskonalenie umiejętności formułowania celów oraz ustalania priorytetów
    Rozwijanie umiejętności organizacji własnych działań zawodowych 
    Zyskanie komfortu psychicznego przy zachowaniu wyższej efektywności oraz utrzymaniu work-life ballance


Punkty programu :

1.    Analiza własnych działań zawodowych i prywatnych – porządkowanie chaosu
2.    Czas jako wartość – wycena, work-life ballance
3.    „Złodzieje czasu” – metody przeciwdziałania
4.    Budowanie celów – klucz do zarządzania czasem
5.    Matryca Eisenhowera – zastosowanie w nadawaniu hierarchii zadaniom

Korzyści dla uczestników :

o    Podniesienie efektywności własnych działań, skoncentrowanie się na działaniach kluczowych
o    Zyskanie komfortu psychicznego w dobie izolacji i konieczności pogodzenia aktywności zawodowej ze sferą prywatną, uporządkowanie działań, uspokojenie głowy
o    Zyskanie umiejętności wydzielania zadań istotnych w sytuacji spiętrzenia wielu zadań przeznaczonych do realizacji każdego dnia

Ważne! Przed szkoleniem online :
- przygotuj słuchawki
- upewnij się, że nie masz zasłoniętej kamerki
- upewnij się, że zarówno kamerka, jak i dźwięk w Twoim komputerze są sprawne
- upewnij się, że Twój komputer i przeglądarki nie mają włączonych blokad systemów
 

 

UWAGA - spotkanie dedykowane jest wyłącznie przedstawicielom firm stowarzyszonych w CCIFP. Po weryfikacji każdej osoby zgłoszonej poprzez formularz zapisu CCIFP zastrzega sobie prawo do przesłania potwierdzenia udziału jedynie osobom reprezentującym firmy stowarzyszone.

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!