Webinar • Szkolenie
WEBINAR PO POLSKU: Komunikować, czy nie komunikować? - komunikacja kryzysowa w czasie pandemii Covid-19
Język :
polski
Cena : Wydarzenie bezpłatne dla przedstawicieli firm stowarzyszonych
Link do udziału w webinarze zostanie przesłany wraz z potwierdzeniem rejestracji.
PasséL'événement est terminé.
Zapraszamy na webinar poświęcony zagadnieniu komunikacji kryzysowej w czasie pandemii Covid-19. Podczas spotkania przyjrzymy się komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej prowadzonej przez firmy. Omówimy najlepsze praktyki i zidentyfikujemy zagrożenia wynikające z nieumiejętnie prowadzonej komunikacji.
Komunikować, czy nie komunikować? - komunikacja kryzysowa w czasie pandemii Covid-19
Pandemia Covid-19 zmieniła sposób naszego codziennego funkcjonowania. Większość z nas pracuje w trybie zdalnym, komunikujemy się głównie online. Wszyscy podlegamy restrykcjom, które mają spowolnić dalsze rozprzestrzenianie się wirusa. Wielu z nas stanęło przed olbrzymim wyzwaniem - jak utrzymać funkcjonowanie firmy w nowej rzeczywistości, jak zadbać o relacje z pracownikami, klientami i partnerami biznesowymi?
Z pomocą przychodzi komunikacja!
Podczas wydarzenia zostaną omówione następujące zagadnienia :
- Czym jest komunikacja kryzysowa i jak się na nią przygotować?
- Bądż w kontakcie, czyli jak budować i utrzymywać relacje z pracownikami?
- Komunikacja zewnętrzna - o czym mówić kiedy cały świat mówi o Covid-19?
- Firmowe social media w czasie pandemii - o reagowaniu i planowaniu komunikacji
- Pytania i odpowiedzi
Zapraszamy!
Partner merytoryczny
UWAGA - spotkanie dedykowane jest wyłącznie przedstawicielom firm stowarzyszonych w CCIFP. Po weryfikacji każdej osoby zgłoszonej poprzez formularz zapisu CCIFP zastrzega sobie prawo do przesłania potwierdzenia udziału jedynie osobom reprezentującym firmy stowarzyszone.
WEBINAR PO POLSKU: Komunikować, czy nie komunikować? - komunikacja kryzysowa w czasie pandemii Covid-19
L'événement est terminé.