Webinar  •  Szkolenie

WEBINAR PO POLSKU: Komunikować, czy nie komunikować? - komunikacja kryzysowa w czasie pandemii Covid-19

Online,

Język :
polski

Cena : Wydarzenie bezpłatne dla przedstawicieli firm stowarzyszonych

Link do udziału w webinarze zostanie przesłany wraz z potwierdzeniem rejestracji.

Passé

L'événement est terminé.

Zapraszamy na webinar poświęcony zagadnieniu komunikacji kryzysowej w czasie pandemii Covid-19. Podczas spotkania przyjrzymy się komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej prowadzonej przez firmy. Omówimy najlepsze praktyki i zidentyfikujemy zagrożenia wynikające z nieumiejętnie prowadzonej komunikacji. 

Komunikować, czy nie komunikować? - komunikacja kryzysowa w czasie pandemii Covid-19

Pandemia Covid-19 zmieniła sposób naszego codziennego funkcjonowania. Większość z nas pracuje w trybie zdalnym, komunikujemy się głównie online. Wszyscy podlegamy restrykcjom, które mają spowolnić dalsze rozprzestrzenianie się wirusa. Wielu z nas stanęło przed olbrzymim wyzwaniem - jak utrzymać funkcjonowanie firmy w nowej rzeczywistości, jak zadbać o relacje z pracownikami, klientami i partnerami biznesowymi?

Z pomocą przychodzi komunikacja!

Podczas wydarzenia zostaną omówione następujące zagadnienia :

  1. Czym jest komunikacja kryzysowa i jak się na nią przygotować? 
  2. Bądż w kontakcie, czyli jak budować i utrzymywać relacje z pracownikami? 
  3. Komunikacja zewnętrzna - o czym mówić kiedy cały świat mówi o Covid-19?
  4. Firmowe social media w czasie pandemii - o reagowaniu i planowaniu komunikacji
  5. Pytania i odpowiedzi 

Zapraszamy!

Partner merytoryczny

UWAGA - spotkanie dedykowane jest wyłącznie przedstawicielom firm stowarzyszonych w CCIFP. Po weryfikacji każdej osoby zgłoszonej poprzez formularz zapisu CCIFP zastrzega sobie prawo do przesłania potwierdzenia udziału jedynie osobom reprezentującym firmy stowarzyszone.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!