Webinar • Szkolenie
WEBINAR PO POLSKU: Jak skutecznie dostosować komunikację marki do nowych zachowań i potrzeb klientów?
Język :
polski
Cena : Wydarzenie bezpłatne dla przedstawicieli firm stowarzyszonych
Link do udziału w webinarze zostanie przesłany w osobnej wiadomości.
PasséL'événement est terminé.
W jaki sposób sytuacja post-Covidowa wpłynie na nastroje i zachowania konsumentów i jak marki mogą towarzyszyć klientom w nowej rzeczywistości?
Jak zmienią się oczekiwania konsumentów i jaki będą miały wpływ na strukturę „nowej konsumpcji”? Czy zmiany te oznaczają konieczność dostosowania strategii działań i marketingu?
Z webinaru dowiesz się m.in.:
- Jakie działania podejmują marki, by być bliżej konsumenta w nowej rzeczywistości?
- Jak zmienią się priorytety konsumentów po Pandemii i jak na nie odpowiadać?
- Czy sytuacja marek na polskim rynku różnić się będzie od sytuacji w innych Państwach i co może mieć na to wpływ?
- Jak Pandemia wpłynęła na marketing marek luksusowych?
Prowadzące webinar:
Anna Jaskulska-Bouchet. Po kilku latach pracy w PwC i Coca-Coli, 5 lat temu związała z agencją marketingu i komunikacji DPS POLSKA. Grupa DPS, będąca filią jednej z pierwszych niezależnych grup komunikacyjnych we Francji, interweniuje na całym świecie w zakresie marek detalicznych, z sektora bankowego / ubezpieczeniowego, nieruchomości, sportu, codziennie wspierając duże marki w opracowywaniu strategii marketingowych i wdrażaniu zmian.
Monika Piątkowska, od 4 lat związana z agencją DPS Polska, posiada doświadczenie w marketingu i PR marek z branży luksusowej, od 7 lat wykłada na SGH na podyplomowych studiach Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych.
Partner merytoryczny: Agence DPS POLSKA
WEBINAR PO POLSKU: Jak skutecznie dostosować komunikację marki do nowych zachowań i potrzeb klientów?
L'événement est terminé.