Webinar  •  Szkolenie

WEBINAR PO POLSKU: Jak skutecznie dostosować komunikację marki do nowych zachowań i potrzeb klientów?

Język :
polski

Cena : Wydarzenie bezpłatne dla przedstawicieli firm stowarzyszonych

Link do udziału w webinarze zostanie przesłany w osobnej wiadomości.

Passé

L'événement est terminé.

W jaki sposób sytuacja post-Covidowa wpłynie na nastroje i zachowania konsumentów i jak marki mogą towarzyszyć klientom w nowej rzeczywistości?

Jak zmienią się oczekiwania konsumentów i jaki będą miały wpływ na strukturę „nowej konsumpcji”? Czy zmiany te oznaczają konieczność dostosowania strategii działań i marketingu?
 

Z webinaru dowiesz się m.in.:

  • Jakie działania podejmują marki, by być bliżej konsumenta w nowej rzeczywistości?
  • Jak zmienią się priorytety konsumentów po Pandemii i jak na nie odpowiadać?
  • Czy sytuacja marek na polskim rynku różnić się będzie od sytuacji w innych Państwach i co może mieć na to wpływ?
  • Jak Pandemia wpłynęła na marketing marek luksusowych?

 

Prowadzące webinar: 


Anna Jaskulska-Bouchet. Po kilku latach pracy w PwC i Coca-Coli, 5 lat temu związała z agencją marketingu i komunikacji DPS POLSKA. Grupa DPS, będąca filią jednej z pierwszych niezależnych grup komunikacyjnych we Francji, interweniuje na całym świecie w zakresie marek detalicznych, z sektora bankowego / ubezpieczeniowego, nieruchomości, sportu, codziennie wspierając duże marki w opracowywaniu strategii marketingowych i wdrażaniu zmian.

 

Monika Piątkowska, od 4 lat związana z agencją DPS Polska, posiada doświadczenie w marketingu i PR marek z branży luksusowej, od 7 lat wykłada na SGH na podyplomowych studiach Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych.

 

Partner merytoryczny: Agence DPS POLSKA

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!