Webinar

Webinar : Europejskie GreenComp, czyli zielone kompetencje niezbędne dla każdego

Zoom,

Język :
polski

Dla firm stowarzyszonych

Cena : Wydarzenie bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich firm członkowskich.

Wymagana rejestracja. Link do wydarzenia zostanie wysłany tylko do zarejestrowanych osób.

Passé

L'événement est terminé.

Serdecznie zapraszamy na webinar, podczas którego opowiemy o umiejętnościach, które będą kluczowe w związku z wdrażaniem Zielonego Ładu UE w firmach.

DLACZEGO ZIELONE KOMPETENCJE? 

W 2022 roku Komisja Europejska, w oparciu o badania przeprowadzone przez JRC - Ośrodek Badawczy Unii Europejskiej, opublikowała zestaw kompetencji, zwany GreenComp. Są to europejskie ramy kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju. Cytując raport: “GreenComp stanowią odpowiedź na rosnącą potrzebę zwiększania i rozwijania przez ludzi wiedzy, umiejętności i postaw dotyczących życia, pracy i działania w zrównoważony sposób”.

Webinar ma na celu przekazanie wiedzy i umożliwienie uczestnikom zapoznania się z postawami i umiejętnościami, które będą kluczowe dla ich pracy w kolejnych latach w związku z wdrażaniem Zielonego Ładu Unii Europejskiej.

DLA KOGO?

Webinar przeznaczony jest dla pracowników firm z każdego szczebla i ze wszystkich obszarów biznesowych. Szczególnie polecamy osobom odpowiadającym za promocję, raportowanie pozafinansowe, pozyskiwanie funduszy UE, planowanie inwestycji, szkolenia i rozwój oraz zakupy.

O CZYM SIĘ DOWIESZ?

  1. Poznasz ważne pojęcia związane ze zrównoważonym rozwojem:
    • cele zrównoważonego rozwoju ONZ,
    • Zielony Ład Unii Europejskiej i inne strategie zapobiegania zmianom klimatu,
    • gospodarka obiegu zamkniętego.
  2. Jakie kompetencje wchodzą w ramy GreenComp Framework i dlaczego są to kompetencje przyszłości?
    • urzeczywistnianie wartości dotyczących zrównoważonego rozwoju;
    • akceptowanie złożonego charakteru zrównoważonego rozwoju;
    • wizualizacja zrównoważonej przyszłości;
    • działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju.

CO ZE SOBĄ ZABIERZESZ?

Uczestnicy webinaru będą przygotowani do:

  • zrozumienia wyzwań związanych z zieloną transformacją,
  • włączania zielonych kompetencji do wszystkich obszarów pracy firmy.

O REVIT.HR

REVIT.HR to odpowiedź na rosnące potrzeby przedsiębiorstw w zakresie tworzenia kultury korporacyjnej nastawionej na wyniki, motywowania pracowników dzięki wynagradzaniu za efekty pracy, elastyczności funkcjonowania połączonej ze świadomym zarządzaniem ryzykiem biznesowym.

To także odpowiedź na cyfryzację transakcyjnego HR i coraz silniejsze nastawienie na działania strategiczne w obszarze ludzkim, budującym znaczącą przewagę konkurencyjną. Doświadczony zespół doradców, silny operacyjny background, to wyróżnia nas spośród firm doradczych na europejskim rynku.

Zgodnie z naszymi wartościami: budujemy mosty a nie mury, nie boimy się technologii, dodajemy wartość firmie naszego klienta, ciągle się doskonalimy i zdobywamy nową wiedzę.

Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się na rzecz zapobiegania zamianom klimatu zarówno w naszej codziennej pracy, jak i w działalności społecznej na rzecz Fundacji 8Marca.

WEBINAR POPROWADZĄ:

Anna Gnoińska: Przedsiębiorczyni zaangażowana społecznie. Doświadczona menedżerka, zarządzała zmianą, HR i PR w branżach energetycznej, finansowej, medialnej i IT. Europejka z przekonania. Mówi pięcioma językami. Pasjonuje się przyszłością pracy, kompetencjami przyszłości, zieloną gospodarką i przywództwem kobiet.

Natalia Gnoińska: Partner w REVIT.HR. Prezeska Fundacji 8Marca. Finalistka Konkursu Nowego Europejskiego Bauhausu 2022. Architektka promująca zrównoważony rozwój i zieloną transformację budynków. Pasjonuje się konserwacją zabytków i przygotowaniem ich do wyzwań przyszłości. Prowadzi warsztaty z kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów oraz z kompetencji przyszłości.


Przed zapisem na dane wydarzenie, prosimy zapoznać się z Regulaminem wydarzeń CCIFP: 

REGULAMIN

 

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!