Bez względu na to czy reprezentujesz firmę, która oferuje produkty premium czy też jesteś przedstawicielem prywatnej kliniki lub dużej sieci sklepów w centrach handlowych, Twoja firma może wyróżnić się na tle konkurencji podejściem do klienta.
BE PREMIUM – bycie na poziomie premium, w relacji z Twoimi pracownikami i klientami to
szansa, żeby wyróżnić się na rynku i sprawić, że klienci i pracownicy staną się fanami i ambasadorami Twojej marki.
Odkryj na jakim etapie jest Twoja firma/marka, aby wiedzieć, jakie wdrożyć działania. Stawiając na efektywne zarządzanie zespołem sprzedażowym, a także na obsługę klienta na najwyższym poziomie, zadbaj o szczęście swoich pracowników i klientów.
Zapraszamy na interaktywny warsztat, podczas którego wspólnie zastanowimy się jakie podejście i strategia w relacji z pracownikami i klientami sprzyjają byciu PREMIUM. Odkryjemy trzy główne trendy, które pomagają w wyróżnieniu się na rynku i przełożymy światowe inspiracje na realia Twojej organizacji. Zapraszamy!
Grupa docelowa:
Działy sprzedaży, działy marketingu, dział HR- dyrektorzy i menadżerowie

Skontaktuj się z nami
Anna Maria Piszewska, Specjalista ds. Szkoleń CCIFP
anna.piszewska@ccifp.pl; tel. +48 22 521 21 44, +48 506 166 736
Partner merytoryczny
Mapa dojazdu
NOWA SIEDZIBA – aleje Jerozolimskie 93, Nowogrodzka Square, 6 minut pieszo od Dworca Centralnego , 3 minuty od Placu Starynkiewicza
Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:
Metrem - linia M1 (stacja Centrum)
Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Plac Starynkiewicza)
Autobusem – linie: 127, 128, 158, 175 (przystanek Plac Starynkiewicza) lub linie: 131, 501, 517, 519, 521, 522, 525 (przystanek Dworzec Centralny)
Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w przy ulicy Williama Heerleina Lindleya oraz przy skrzyżowaniu ulic Żelaznej i Siennej.
Płatne miejsca parkingowe z tyłu budynku