Warsztaty : Be Premium - Sprzedaż według standardów obsługi premium

Zapisy zbierane są do :
Wtorek 24 Wrzesień 2019 - 13H30

Cena :
550 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 750 PLN pozostałe osoby
Osobom, które anulują swój udział w warsztatach do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed warsztatami, koszty nie są zwracane.

Bez względu na to czy reprezentujesz firmę, która oferuje produkty premium czy też jesteś przedstawicielem prywatnej kliniki lub dużej sieci sklepów w centrach handlowych, Twoja firma może wyróżnić się na tle konkurencji podejściem do klienta.

 

BE PREMIUM – bycie na poziomie premium, w relacji z Twoimi pracownikami i klientami to

szansa, żeby wyróżnić się na rynku i sprawić, że klienci i pracownicy staną się fanami i ambasadorami Twojej marki.

Odkryj na jakim etapie jest Twoja firma/marka, aby wiedzieć, jakie wdrożyć działania. Stawiając na efektywne zarządzanie zespołem sprzedażowym, a także na obsługę klienta na najwyższym poziomie, zadbaj o szczęście swoich pracowników i klientów.

Zapraszamy na interaktywny warsztat, podczas którego wspólnie zastanowimy się jakie podejście i strategia w relacji z pracownikami i klientami sprzyjają byciu PREMIUM. Odkryjemy trzy główne trendy, które pomagają w wyróżnieniu się na rynku i przełożymy światowe inspiracje na realia Twojej organizacji. Zapraszamy!

 

Grupa docelowa:

Działy sprzedaży, działy marketingu, dział HR- dyrektorzy i menadżerowie

 

 

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz(@)ccifp.pl; tel. +48 508 520 839

 

Anna Maria Piszewska, Specjalista ds. Szkoleń CCIFP

anna.piszewska@ccifp.pl; tel. +48 22 521 21 44, +48 506 166 736

 

 

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin