Szkolenie Commerce Marketing et Publicité

Warsztaty : Be Premium - Sprzedaż według standardów obsługi premium

Zapisy zbierane są do :
Wtorek 24 Wrzesień 2019 - 13H30

Cena :
350 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 550 PLN pozostałe osoby
Osobom, które anulują swój udział w warsztatach do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed warsztatami, koszty nie są zwracane.

Zapisy *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Bez względu na to czy reprezentujesz firmę, która oferuje produkty premium czy też jesteś przedstawicielem prywatnej kliniki lub dużej sieci sklepów w centrach handlowych, Twoja firma może wyróżnić się na tle konkurencji podejściem do klienta.

 

BE PREMIUM – bycie na poziomie premium, w relacji z Twoimi pracownikami i klientami to

szansa, żeby wyróżnić się na rynku i sprawić, że klienci i pracownicy staną się fanami i ambasadorami Twojej marki.

Odkryj na jakim etapie jest Twoja firma/marka, aby wiedzieć, jakie wdrożyć działania. Stawiając na efektywne zarządzanie zespołem sprzedażowym, a także na obsługę klienta na najwyższym poziomie, zadbaj o szczęście swoich pracowników i klientów.

Zapraszamy na interaktywny warsztat, podczas którego wspólnie zastanowimy się jakie podejście i strategia w relacji z pracownikami i klientami sprzyjają byciu PREMIUM. Odkryjemy trzy główne trendy, które pomagają w wyróżnieniu się na rynku i przełożymy światowe inspiracje na realia Twojej organizacji. Zapraszamy!

 

Grupa docelowa:

Działy sprzedaży, działy marketingu, dział HR- dyrektorzy i menadżerowie

 

 

Skontaktuj się z nami

Anna Maria Piszewska, Specjalista ds. Szkoleń CCIFP

anna.piszewska@ccifp.pl; tel. +48 22 521 21 44, +48 506 166 736

 

 

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin