
Zobacz także
(R)ewolucja w interfejsach wykorzystywanych do zawierania umów na odległość
7 lipca na stronie Rządowego Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy o kredycie konsumenckim. Jego celem jest wdrożenie dwóch unijnych dyrektyw:...
Partner Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Zapraszamy na największe wydarzenie CSR w Polsce! Po raz kolejny firmy stowarzyszone w CCIFP pokażą swoje działania i aktywności w obszarze CSR.
CCIFP, od wielu lat aktywnie włącza się w promowanie idei zrównoważonego rozwoju nie tylko wśród swoich członków, ale również uczestniczy w ogólnopolskich i międzynarodowych inicjatywach z tego zakresu. Tegoroczne Targi CSR będą już czwartą edycją, w której weźmiemy udział wraz z firmami stowarzyszonymi tworząc francuską przestrzeń.
Tym razem Targi odbędą się całkowicie w formacie ON-LINE. Odwiedzający będą mogli zwiedzać wirtualne stoiska, śledzić bogaty program konferencji i warsztatów, a także porozmawiać z wystawcami w trakcie codziennych sesji networkingowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ: Strona wydarzenia
Na stoisku CCIFP zaprezentujemy wyniki badania CSR w Praktyce – Barometr CCIFP, które od kilku lat prowadzone jest wśród naszych członków. Pokazują one w jaki sposób przedsiębiorstwa rozumieją pojęcie CSR, w których obszarach są najbardziej aktywne, a także jakimi zasobami dysponują do realizacji działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Opowiemy również o naszych własnych inicjatywach, które wdrażamy wewnątrz naszej organizacji, takich jak program zero waste, czy regularne spotkania Komitetu CSR, który jest platformą inspiracji i wymiany doświadczeń dla osób zajmujących się tematami CSR w firmach.
Wśród tegorocznych wystawców Targów znajdziecie liczne stoiska firm francuskich, na których dowiecie się o inicjatywach i projektach przez nie prowadzonych.
***
BSJP BROCKHUIS JURCZAK PRUSAK SROKA NILSSON SP. K.
Jedna z wiodących kancelarii prawnych w Polsce. Doradzamy przedsiębiorcom we wszystkich kwestiach prawnych związanych m.in. z prawem ochrony środowiska, gospodarką wodną i odpadami. Jesteśmy ekspertem prawa energetycznego, w szczególności OZE. Kompleksowo wspieramy pracodawców w realizacji społecznej odpowiedzialności w miejscu pracy.
BUREAU VERITAS POLSKA
Światowy lider branży TIC (Testing, Inspection and Certification). Dostarczamy wysokiej jakości usługi wspierając na co dzień klientów w spełnianiu stale rosnących wymagań związanych z jakością, bezpieczeństwem i higieną pracy, ochroną środowiska oraz odpowiedzialnością społeczną.
CEETRUS POLSKA
Jest inwestorem, deweloperem, komercjalizatorem i zarządcą centrów i galerii handlowych Auchan. Działania z zakresu CSR realizowane w Polsce wynikają ze strategii zrównoważonego rozwoju „Carbon Neutral, Territory Positive (C- T+)”. W ramach działań z zakresu C- Carbon Neutral, firma ogranicza ślad węglowy wytwarzany zarówno przez obiekty handlowe, jak i pracowników, realizuje działania na rzecz bioróżnorodności oraz ogranicza konsumpcję mediów. Wyniki działań są szczegółowo raportowane, a potwierdzeniem ich skuteczności są między innymi certyfikaty BREEAM-In-Use przyznane pięciu obiektom zarządzanym przez Ceetrus.
BANK CREDIT AGRICOLE
To bank ekologicznie i społecznie zaangażowany na co dzień. Realizuje projekty ekologiczne, takie jak kampania edukacyjna #mniejplastiku. Jest blisko osób głuchych i poprzez działania w ramach „Zamieniam się w słuch” otwiera się na świat ciszy. Inicjatywa „Power People” to jego odpowiedź na potrzebę świata otwartego, tolerancyjnego i różnorodnego.
GRUPA EFL
Jej strategia CSR opiera się na 3 filarach: gospodarczym, społecznym i środowiskowym. Inicjatywy podejmowane przez spółki w tych obszarach mają na celu tworzenie nowych szans biznesowych oraz zwiększanie pozytywnego wpływu na otoczenie i wspieranie postaw proekologicznych wśród pracowników i klientów.
MICHELIN POLSKA
Trwale wspiera życie lokalnej społeczności w duchu strategii zrównoważonego rozwoju zapisanej z Programie Osiągnięć i Odpowiedzialności Michelin.
SANOFI
Realizowana przez Sanofi w Polsce strategia odpowiedzialnego biznesu (CSR) przynosi wiele pozytywnych efektów w wymiarze społecznym, kulturowym, ekonomicznym i środowiskowym. Firma prowadzi działania stawiając na edukację, rozwój pracowników, angażując się w działania skierowane do społeczności lokalnych oraz realizując wiele projektów zdrowotnych. Dzięki wyjątkowej i szerokiej specjalizacji, jest wszędzie tam, gdzie może przynieść realną zmianę.
Zobacz także
7 lipca na stronie Rządowego Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy o kredycie konsumenckim. Jego celem jest wdrożenie dwóch unijnych dyrektyw:...
Zobacz także
Już po raz trzeci Credit Agricole, EFL i Dominik Dobrowolski organizują wspólnie Akcję Czysta Wisła – jedną z największych w Polsce akcji sprzątania...
Zobacz także
Dodatkowe środki dla przedsiębiorców w Credit Agricole. Każdy, kto otworzy konto firmowe w nowej promocji banku, może zyskać bonus w wysokości nawet...
Zobacz także
Credit Agricole rozszerza ofertę dla segmentu e-commerce. W Strefie Biznesu dostępna jest bramka płatnicza, która umożliwia sklepom internetowym...
Zobacz także
Polacy korzystają ze sztucznej inteligencji częściej niż Amerykanie czy Niemcy – 69% deklaruje regularne użytkowanie, co plasuje nas powyżej średniej...
Zobacz także
Carrefour Polska po raz kolejny stawia na lokalnych producentów i rzemieślników, organizując kolejną edycję ogólnopolskiej inicjatywy „Tydzień...
Zobacz także
Bank Credit Agricole opublikował „Raport odpowiedzialnego biznesu” za 2024 rok, prezentując konkretne działania na rzecz ludzi, środowiska oraz...
Zobacz także
Carrefour Polska wraz z PAYBACK przygotowali wakacyjną niespodziankę dla klientów korzystających ze stacji paliw francuskiej sieci. Aż do końca...
Zobacz także
Ponad 44% firm z sektora energetycznego traktuje sztuczną inteligencję jako integralny element swojej działalności, a aż 60% z nich deklaruje zwrot z...
Zobacz także
Carrefour Polska i PAYBACK kontynuują wspólne działania lojalnościowe, rozpoczynając kolejną promocję skierowaną do klientów robiących zakupy w lipcu....
Zobacz także
Wydźwięk komunikatu po lipcowym posiedzeniu RPP jest w naszej ocenie nieco bardziej gołębi niż w czerwcu br. Naszym zdaniem wyniki lipcowej projekcji...
Zobacz także
Zgodnie z lipcową projekcją NBP – przygotowaną przy założeniu niezmienionych stóp procentowych NBP oraz uwzględniającą dane dostępne do 9 czerwca 2025...
TARGI CSR ONLINE - INFORMACJE PRAKTYCZNE
Główną platformą wiedzy o przebiegu wydarzenia jest strona www.odpowiedzialnybiznes.pl/targiCSR.
Część wystawowa zostanie zaprezentowana na platformie WebEXPO, natomiast profile wystawców udostępnione zostaną na stronie http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/wystawcy/.
Jak co edycję wydarzeniu towarzyszyć będzie część konferencyjna. Będzie transmitowana poprzez stronę odpowiedzialnybiznes.pl, profil Facebook – https://www.facebook.com/ForumOdpowiedzialnegoBiznesu, kanał YouTube – https://www.youtube.com/user/ForumOdpBiznesu.
Część konferencyjna dotyczyć będzie środowiska naturalnego i jego ochrony. Networking będzie rozwijany w ramach platformy remo.co, umożliwiając w jednym czasie spotkanie i rozmowę uczestnikom Targów.
L'événement est terminé.