Webinar  •  Webinar Finanse i Podatki

Praktyczne aspekty wyboru instytucji i wdrażania PPK - webinar

Język : polski

Cena :
Udział w webinarium jest bezpłatny dla reprezentantów firm stowarzyszonych w CCIFP.

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Zapraszamy na bezpłatny webinar, gdzie dokładnie omówimy kwestę związane z praktycznymi aspektami wyboru instytucji i wdrażania PPK.

 

Wrzesień i początek października to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października br. umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Lepiej nie czekać na ostatnią chwilę. Dzięki temu firma otrzyma większą pomoc ze strony instytucji finansowej.

Zapraszamy na bezpłątny webinar, gdzie dokładnie omówimy kwestę związane z praktycznymi aspektami wyboru instytucji i wdrażania PPK.

 

Agenda spotkania:

  1. Kroki jakie należy podjąć do 27 października br. – z punktu widzenia pracodawcy.
  2. Kluczowe terminy w połączonej II i III transzy PPK.
  3. Kryteria wyboru odpowiedniej instytucji do zarządzania PPK.
  4. Narzędzia do obsługi PPK pod względem kadrowo-płacowym. Automatyzacja procesów ( Comarch, Sage)
  5. Benefity dla pracownika w ramach współpracy z wybraną instytucją.

 

Prowadzenie:

Piotr Pawlik, Ekspert ds. programów emerytalnych i inwestycyjnych w AVIVA Investors

 

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!