Po co monitorować media?

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : bezpłatne

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

>

Nasze spotkanie będzie miało na celu przedstawienie korzyści płyn?cych z monitorowania mediów. Na przykładzie firmy międzynarodowej pokażemy, jak monitorowanie mediów pomaga w kontrolowaniu działań w regionach gdzie firma prowadzi działalność. Pokażemy jak i gdzie sprawdzać co się mówi o Państwa firmie, konkurencji, produktach.   Przyjrzymy się mediom społecznościowym i temu jak wykorzystać informacje tam zawarte w codziennej pracy.

Moderator spotkania :

Radosław Pogoda - handlowiec, trener i menadżer

Od 20 lat zwi?zany ze sprzedaż? dóbr luksusowych i marek najwyższej światowej klasy mi in.: Puma, Próchnik, Volvo, BMW, MINI, Mercedes-Benz.

Budował i rozwijał sieci sprzedaży, rekrutował i szkolił handlowców. Doświadczenie w sprzedaży zdobywał na różnych stanowiskach – od pozycji sprzedawcy w sklepie detalicznym, poprzez pracę przedstawiciela handlowego, kierownika sprzedaży odpowiedzialnego za obszar połowy Polski, aż po pozycje dyrektora marketingu czy dyrektora oddziałów zagranicznych firm dystrybucyjnych w Polsce.

W czasie swojej kariery funkcjonował na rynku odzieży sportowej, sprzedaży i obsługi luksusowych samochodów, zajmował się też wynajmem lokomotyw i doradzał organizacjom zwi?zanym z rz?dem Japonii w roli eksperta rynku kolejowego Polski i Unii Europejskiej.

Od roku 2015 zwi?zany z rynkiem monitoringu mediów, pełni funkcję prezesa zarz?du i dyrektora generalnego polskiego oddziału grupy NEWTON Media.

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!