Po co monitorować media?
>
Nasze spotkanie będzie miało na celu przedstawienie korzyści płyn?cych z monitorowania mediów. Na przykładzie firmy międzynarodowej pokażemy, jak monitorowanie mediów pomaga w kontrolowaniu działań w regionach gdzie firma prowadzi działalność. Pokażemy jak i gdzie sprawdzać co się mówi o Państwa firmie, konkurencji, produktach. Przyjrzymy się mediom społecznościowym i temu jak wykorzystać informacje tam zawarte w codziennej pracy.
Moderator spotkania :
Radosław Pogoda - handlowiec, trener i menadżer
Od 20 lat zwi?zany ze sprzedaż? dóbr luksusowych i marek najwyższej światowej klasy mi in.: Puma, Próchnik, Volvo, BMW, MINI, Mercedes-Benz.
Budował i rozwijał sieci sprzedaży, rekrutował i szkolił handlowców. Doświadczenie w sprzedaży zdobywał na różnych stanowiskach – od pozycji sprzedawcy w sklepie detalicznym, poprzez pracę przedstawiciela handlowego, kierownika sprzedaży odpowiedzialnego za obszar połowy Polski, aż po pozycje dyrektora marketingu czy dyrektora oddziałów zagranicznych firm dystrybucyjnych w Polsce.
W czasie swojej kariery funkcjonował na rynku odzieży sportowej, sprzedaży i obsługi luksusowych samochodów, zajmował się też wynajmem lokomotyw i doradzał organizacjom zwi?zanym z rz?dem Japonii w roli eksperta rynku kolejowego Polski i Unii Europejskiej.
Od roku 2015 zwi?zany z rynkiem monitoringu mediów, pełni funkcję prezesa zarz?du i dyrektora generalnego polskiego oddziału grupy NEWTON Media.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Po co monitorować media?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte