Nowe trendy w komunikacji PR
Cena : 200 PLN + 22% VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + 22% VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
PasséL'événement est terminé.
>
Dzisiejszy świat komunikacji zupełnie się zmienił. Coraz rzadziej sięgamy po prasę, coraz mniej wierzymy treściom w Internecie. Jak więc dotrzeć skutecznie z naszym przekazem do odbiorców? Jak skutecznie komunikować? Jakie s? nowe trendy w komunikacji PR?
Dlaczego warto uczestniczyć?
Podczas seminarium przedstawimy najnowsze trendy w PR, odpowiemy na pytanie jak wielki wpływ niesie ze sob? komunikacja w sieci i w jak dużym stopniu wpłynęła na sposób komunikacji firm. Przedstawimy case studies opisuj?ce przykłady strategii PR i omówimy jakie kanały warto wykorzystywać w komunikacji.
Do kogo skierowane jest seminarium?
Zapraszamy dyrektorów i specjalistów z działów marketingu, komunikacji i PR
W programie:
09:30 – 10:30 O nowych trendach w komunikacji – wprowadzenie
10:30 – 11:00 Nowe narzędzia komunikacji
Omówienie sposobu działania wybranych narzędzi komunikacji przez Internet
Prezentacja możliwości i wpływu komunikacji w sieci na dotychczasowy model
11.15 -13.00 Co dziś komunikujemy i dlaczego?
Praktyczne przykłady najbardziej udanej komunikacji z otoczeniem
Analiza wybranych case study
Partner seminarium:
http://www.ciszewskipr.pl
Prelegenci:
Sebastian Hejnowski Dyrektor Zarz?dzaj?cy Ciszewski Public Relations SA, jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ekspert w dziedzinie komunikacji kryzysowej, posiada duże doświadczenie w obsłudze firm z sektora turystycznego oraz public affairs. Doradza m.in. Europejskiemu Centrum Solidarności w Gdańsku oraz Instytutowi Spraw Publicznych. Prowadził liczne kampanie społeczne m.in. „Wyślij CV, ktoś czeka” na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. | |
Jerzy Ciszewski Założyciel i Prezes powstałej w 1994 r. agencji Ciszewski Public Relations SA. Od maja 2004 do kwietnia 2005 sprawował funkcję Głównego Doradcy Prezesa Rady Ministrów w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Od kwietnia 2005 do listopada 2005 pełnił funkcję najpierw podsekretarz stanu, a następnie sekretarza stanu w Ministerstwie Edukacji i Sportu. Na pocz?tku roku 2006 powrócił do pracy w Ciszewski Public Relations SA. w charakterze doradcy Zarz?du. Od marca 2007 r. pełni ponownie funkcję Prezesa agencji. Zajmuje się rozwojem firmy na rynkach europejskich, a także strategicznym nadzorem nad obecnymi i potencjalnymi klientami agencji oraz realizowanymi projektami. |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Seminarium odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób. Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe. |
Prosimy o dokonanie płatności przed seminarium po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin seminarium oraz nazwisko uczestnika.
Mapa dojazdu
Nowe trendy w komunikacji PR
L'événement est terminé.