Linkowanie do cudzych treści w Internecie - przełomowe zmiany
Klub Marketingu i PR : Korzystanie z linków w internecie - aspekty prawne w marketingu i PR
>
Linkowanie, framing, zapożyczenia z cudzych materiałów to częsta praktyka w działaniach marketingowych w Internecie. Często wydaje nam się, że online wszystkie chwyty s? dozwolone. Tymczasem Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał w ostatnim czasie kilka ciekawych wyroków dotycz?cych ochrony praw autorskich w Internecie, w tym dozwolonego korzystania z opublikowanych przez innych utworów.
W trakcie spotkania odpowiemy na takie pytania jak: czy na firmowym profilu w mediach społecznościowych można umieścić link do ciekawego artykułu branżowego znalezionego w sieci? Czy na blogu reklamowym można opublikować film z Internetu, w którym ktoś poleca nasz produkt? Pokażemy także jak wyroki TSUE przekładaj? się na stosowanie polskiego prawa autorskiego i uporz?dkujemy wiedzę w tym temacie. Na koniec przekażemy krótkie wskazówki dotycz?ce prowadzenia stron firmowych i profili w social media w oparciu o przykłady z naszej praktyki.
Osoba prowadz?ca:
Monika Gebel, aplikantka adwokacka, Zespół Prawa Własności Intelektualnej kancelarii Baker McKenzie
Monika Gebel doradza w zakresie prawa autorskiego, praw własności przemysłowej, dochodzenia ochrony praw własności intelektualnej, nieuczciwej konkurencji oraz prawa konsumenckiego. Monika jest absolwentk? Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Prawa Université de Poitiers, gdzie ukończyła studia w zakresie francuskiego i europejskiego prawa biznesowego. Włada językiem angielskim oraz francuskim.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Linkowanie do cudzych treści w Internecie - przełomowe zmiany
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte