>
Jak zapobiegać rozpowszechnianiu złych opinii przez odchodz?cych pracowników?
Większość firm zdaje sobie obecnie sprawę, że ich wizerunek ma ogromny wpływ na przyci?gnięcie i utrzymanie pracowników. "Ambasadorami marki" s? przy tym nie tylko obecni pracownicy, ale może częściej ci, którzy się z firm? rozstaj?. A zgodnie z powszechn? zasad? zła opinia zostanie przekazana znacznie chętniej niż pochlebna. Jak zapobiegać rozpowszechnianiu takich złych opinii przez odchodz?cych pracowników? Na najbliższym spotkaniu będziemy dyskutować o tym o jakie aspekty powinien zadbać pracodawca planuj?c zwolnienie lub rozstaj?c się z odchodz?cym pracownikiem. Co, prócz dbałości o kwestie formalne jest ważne dla pracodawcy i pracownika? Jakie metody i narzędzia pozwalaj? zachować dobry wizerunek firmy w oczach pracownika i jak unikać negatywnego wpływu zwolnień na osoby pozostaj?ce w firmie? O co powinien zadbać dział HR, a o co menedżer zaangażowany w zwolnienie? I w końcu jak postępować, kiedy spotykamy się z przypadkami czarnego PRu - jak go monitorować oraz czy i jak reagować?REPORTAŻ Z KLUBU: >>>>>DATA: środa, 22 października 2008GODZINA: 16.00 - 18.00MIEJSCE: Siedziba CCIFP, ul. Mokotowska 19, WarszawaPROWADZĄCY: Dorota Rygielska, Senior Project Manager, NAJ International Marta Wiechowska, Iwona Ł?tka, Marzanna Walo, Monika Kołodziejczyk - NAJ International Uprzejmie proszę o potwierdzenie obecności na adres joanna.jaroch@ccifp.pl
Mapa dojazdu

Klub HR - Żeby się mleko nie rozlało
L'événement est terminé.