Jak z commerce zrobić skuteczny e-commerce ?


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
bezpłatne

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Spotkanie będzie dotyczyło ryzyk i szans zwi?zanych z e-commerce, które będzie uzupełnieniem klasycznej sieci dystrybucji. Razem odpowiemy na pytania:

  • Czy warto?
  • Czy to się opłaca?
  • Ile to kosztuje?
  • Jaka jest synergia tradycyjnego commerce i e-commerce?
  • Ile zasobów jest potrzebnych i jakie?

Skupimy się na przedstawieniu sytuacji rynku w świecie i w Polsce, a następnie na trzech aspekach projektu: tworzeniu serwisu WWW, bazy produktów i ryzykach zwi?zanych z obsług? klienta i logistyk?.   Spotkanie będzie opatrzone wieloma przykładami z praktyki PLUM – Web Solutions i z rynku.

Adresaci spotkania : Osoby decyduj?ce o budżetach i strategii działań internetowych, Prezesi, dyrektorzy rozwoju, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy finansowi.

Program spotkania :

I. Globalna i lokalna analiza rynku e-commerce

Świat - Europa - Polska – Multichannel

II. Trzy filary sukcesu w e-commerce

Baza produktów

  • kategoryzacja i atrybuty (Czemu warto badać i porz?dkować?)
  • zdjęcia (Kiedy należy dbać o jakość zdjęć?)
  • opisy produktów (Dlaczego warto zainwestować w dobre opisy?)
  • cena i dostępność (Jakie problemy mog? się pojawić i jakie s? możliwe rozwi?zania?)

Strona WWW

  • UX – ergonomia (Na co zwrócić uwagę, na czym polega intuicyjność działania serwisu?)
  • Technologia (Tworzyć własny sklep czy korzystać z gotowych rozwi?zań?)
  • Integracja z innymi systemami (Od czego zacz?ć, na co uważać?)
  • e-marketing (Jakie metody marketingu s? najbardziej skuteczne?)

Logistyka i biznes

  • biznesplan   (co trzeba wiedzieć by zbudować stabilny e-commerce?)
  • rozwój i utrzymanie systemu   (Jak dbać o rozwój i utrzymanie serwisu?)
  • wysyłka i logistyka   (Na co uważać? Jakie mog? być ograniczenia?)
  • obsługa klienta   (ile to może kosztować?)

III. Dyskusja z uczestnikami

Prowadz?cy :

Jan Gorski - Projektant interakcji, analityk realizuj?cy strategie komunikacji internetowej. W PLUM Web Solutions założyciel, właściciel i Prezes Zarz?du

Michał Homziuk - Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sklepów e-commerce. W PLUM Web Solutions Project /e-commerce Manager    odpowiedzialny za analizy skuteczności sklepów oraz badania użyteczności

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin