Webinar  •  Webinar  •  Szkolenie

Jak unikać niepotrzebnych napięć w pracy we francusko-polskiej organizacji?

Język : polski

Zapisy zbierane są do :
Czwartek 18 Listopad 2021 - 15H00

Cena :
749 zł netto
Osobom, które anulują swój udział w szkoleniu do 5 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 5 dni przed szkoleniem, koszty nie są zwracane.

ZALOGUJ SIĘ Rejestracja na wydarzenie wymaga zalogowania się do indywidualnego konta użytkownika. Zaloguj się lub stwórz konto klikając TUTAJ *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Całodniowe szkolenie rozwojowe online w języku polskim.

 

Jakie „dekodery” powinniśmy sobie przyswoić, aby unikać niepotrzebnych napięć we wzajemnej współpracy?  

Zapraszamy na bardzo praktyczne i kompleksowe szkolenie dla osób, które chciałyby skuteczniej działać w biznesie nakierowanym na rynek francuski lub lepiej odnaleźć się we francuskiej organizacji.

 

Program szkolenia

  • Odkrycie/Skonfrontowanie percepcji Polaków przez Francuzów
  • Odkrycie czego Francuzi mogą oczekiwać od Polaków?
  • Uświadomienie sobie podstawowych różnic i podobieństw istniejących w podejściu do pracy i życia w kulturach polskiej, francuskiej i anglosaskiej
  • Co powinniśmy wiedzieć z przeszłości Francji oraz z aktualnego kontekstu socjologiczno-kulturowego, aby lepiej zrozumieć zachowanie i postawy Francuzów w aspekcie zawodowym ?
  • Zrozumienie francuskiego sposobu zarządzania w kontekście następujących elementów :    
    • relacji do czasu : orientacja na realizacje celów w krótkiej vs. odleglej perspektywie
    • komunikacji tzw. implicite vs. explicite (komunikacja nisko i wysoko kontekstowa), pośrednia i bezpośrednia, emocjonalna i neutralna
    • kultury honoru vs. kultury kontraktu w podejściu francuskim vs. anglosaskim
    • dystansu hierarchicznego : długi vs. krótki
    • zarzadzanie niepewnością

 

Zakończenie: Jakich „pułapek” unikać i  jakie złote reguły wypracować, aby wzajemna współpraca była efektywna?

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!