Jak skutecznie współpracować z agencją PR?

ul. Mokotowska 19, Warszawa
See on map

Cena : 200 pln netto + 22% VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 pln netto + 22% VAT - firmy niestowarzyszone

Passé

L'événement est terminé.

>

Każda firma potrzebuje komunikacji, ale nie każda może i musi zajmować się ni? samodzielnie. W wielu przypadkach logiczne i uzasadnione jest korzystanie z pomocy agencji zewnętrznej. Trzeba jednak umieć j? dobrze ocenić aby dokonać właściwego wyboru. Ważne jest także, aby profesjonalnie zdefiniować zadania i potrafić współpracować z agencj?. Nie ma tu jednolitej recepty, ale jest sporo reguł, które bardzo pomagaj? w uzyskaniu efektywnej współpracy i w rezultacie będ? miały wpływ na budowanie dobrej komunikacji.

Spotkanie poprowadzi Piotr Czarnowski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych autorytetów polskiego PR

Przeczytaj artykuł>>

Dlaczego warto uczestniczyć:

Celem seminarium jest przekazanie konkretnej wiedzy oraz poznanie reguł na to, jak właściwie dobrać agencję PR i współpracować z ni?, aby odnieść sukces. Odpowiedni dobór agencji oraz ustalenie jasnych zasad współpracy pozwoli na szybkie osi?gnięcie zakładanych efektów komunikacyjnych (wizerunkowych) oraz na zaoszczędzenie środków finansowych.

Grupa docelowa:

Szefowie działów PR i marketingu (gdyż na tym poziomie ulokowany jest polski PR), kadra zarz?dzaj?ca przedsiębiorstw (ponieważ na tym poziomie powinna być ulokowana komunikacja i tu zapadaj? decyzje).

W programie:

1. W jaki sposób zajmować się PR-em w firmie? Samodzielnie czy z pomoc? agencji ? Wady i zalety każdego rozwi?zania
2. Kryteria właściwego doboru agencji do współpracy.
3. Jak oceniać agencję przy wyborze i w trakcie współpracy?
4. Na co zwrócić uwagę przy formułowaniu  umowy z agencj?.
5. Jak budować i kontrolować budżet?

Partner merytoryczny:

http://www.firstpr.pl/

Prelegent:

Piotr Czarnowski
Uczył się PR w wielkich międzynarodowych koncernach. W 1988 r. odszedł z zawodu dziennikarskiego i zaj?ł się PR w pełnym wymiarze, a w 1990 r. założył FIRST Public Relations - pierwsz? w Polsce firmę zajmuj?c? się t? dziedzin?.
Należał do uznawanych za najlepsze na świecie organizacji PR w koncernach takich jak AT&T, Du Pont, Conoco, Boeing, General Electric.
W miarę upowszechniania się PR, zaj?ł się także edukacj? PR, wykorzystuj?c wieloletnie praktyczne doświadczenia. Dziś jest wykładowc? Public Relations w kilku szkołach wyższych i autorem wielu publikacji.
W 1994 r. współzałożył Polskie Stowarzyszenie Public Relations, którego był do roku 1998 wiceprezesem Współtworzył Kodeks Etyczny polskiego Public Relations. W 2004 r. założył pierwsz? polsk? agencję PR w Unii Europejskiej.

Seminarium odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób.      

"Warunki płatności i uczestniczenia w seminarium" do pobrania na dole strony.

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!