Jak pisać, by być czytanym na blogu ?
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Blog to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji w internecie, szczególnie w połączeniu z mediami społecznościowymi. By dotrzeć do swoich czytelników i zainteresować ich treściami, a jednocześnie dobrze wypozycjonować się w Google, trzeba opanować podstawowy zestaw technik blogowania.
>
W programie m. in.:
- 20 reguł jak pisać, by być czytanym
- Jak tworzyć atrakcyjne tytuły i leady
- Jak pisać krótko i zwięźle
- Rola social media
- Techniki pisania do internetu
- Czym różni się tekst w gazecie od tekstu w internecie
- Najczęściej popełniane błędy.
Osoba prowadz?ca :
Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Jak pisać, by być czytanym na blogu ?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte