Jak pisać, by być czytanym na blogu ?


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Blog to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji w internecie, szczególnie w połączeniu z mediami społecznościowymi. By dotrzeć do swoich czytelników i zainteresować ich treściami, a jednocześnie dobrze wypozycjonować się w Google, trzeba opanować podstawowy zestaw technik blogowania. 

 

>

W programie m. in.:

  • 20 reguł jak pisać, by być czytanym  
  • Jak tworzyć atrakcyjne tytuły i leady
  • Jak pisać krótko i zwięźle
  • Rola social media
  • Techniki pisania do internetu
  • Czym różni się tekst w gazecie od tekstu w internecie
  • Najczęściej popełniane błędy.

Osoba prowadz?ca :

Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin