Jak odkrywać prawdziwe potrzeby Klienta?
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Podstawowa zasada, na której opiera się biznes - rozwiązywać prawdziwe problemy Klienta. Firma, która tego nie robi - nie istnieje.
>
Najistotniejsz? kompetencj? w zawodzie sprzedawcy wydaje się więc być sztuka odkrywania rzeczywistych problemów Klienta. Co jednak zrobić, gdy Klient sam nie wie, czego potrzebuje albo co sprawia mu kłopot? Albo która z potrzeb jest najistotniejsza? Albo od której zacz?ć, żeby przetrwać?
Tym razem, na spotkaniu w ramach Klubu Handlowca poruszymy następuj?ce zagadnienia:
1. problem v.potrzeba - które z nich pracuje na korzyść sprzedaży?
2. potrzeby Klientów: ukryte,krytyczne, życzeniowe
3. dwie fazy sprzedaży: faza rozwi?zań - faza kreowania kryteriów
Prowadz?cy :
Marcin Sałek - z wykształcenia inżynier, z zamiłowania trener, praktyk sprzedaży. Certyfikowany trener Zenger Miller i Learning International. W branży konsultignowo – szkoleniowej od 1998r. Specjalizuje się w realizowaniu audytów efektywności zawodowej pracowników, prowadzi programy rozwojowe wzmacniaj?ce współpracę i usprawniaj?ce komunikację. Opracowuje i realizuje koncepcje dedykowane m.in.: działom sprzedaży (szefom oraz pracownikom), działom serwisowym i obsługi Klienta. Swoj? pracę opiera o rzeteln? diagnozę sytuacji w firmie i kompetencji osób dedykowanych do rozwoju. Umiejętnie ł?czy różnorodne narzędzia i metody pracy z ludźmi (coaching, instruktaż, szkolenie). Uczestnicy doceniaj? jego wiedzę, umiejętności i doświadczenie trenerskie, a łatwość odniesienia sytuacji szkoleniowej na praktykę sprzedażow? sprawiaj?, że prędko staje się autorytetem
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Jak odkrywać prawdziwe potrzeby Klienta?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte