Jak odkrywać prawdziwe potrzeby Klienta?

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Podstawowa zasada, na której opiera się biznes - rozwiązywać prawdziwe problemy Klienta. Firma, która tego nie robi - nie istnieje.

>

Najistotniejsz? kompetencj? w zawodzie sprzedawcy wydaje się więc być sztuka odkrywania rzeczywistych problemów Klienta. Co jednak zrobić, gdy Klient sam nie wie, czego potrzebuje albo co sprawia mu kłopot? Albo która z potrzeb jest najistotniejsza? Albo od której zacz?ć, żeby przetrwać?

Tym razem, na spotkaniu w ramach Klubu Handlowca poruszymy następuj?ce zagadnienia:

1. problem v.potrzeba - które z nich pracuje na korzyść sprzedaży?

2. potrzeby Klientów: ukryte,krytyczne, życzeniowe

3. dwie fazy sprzedaży: faza rozwi?zań - faza kreowania kryteriów

Prowadz?cy :

Marcin Sałek - z wykształcenia inżynier, z zamiłowania trener, praktyk sprzedaży. Certyfikowany trener Zenger Miller i Learning International.   W branży konsultignowo – szkoleniowej od 1998r. Specjalizuje się w realizowaniu audytów efektywności zawodowej pracowników, prowadzi programy rozwojowe wzmacniaj?ce współpracę i usprawniaj?ce komunikację. Opracowuje i realizuje koncepcje dedykowane m.in.: działom sprzedaży (szefom oraz   pracownikom), działom serwisowym i obsługi Klienta. Swoj? pracę opiera o rzeteln? diagnozę sytuacji w firmie i kompetencji osób dedykowanych do rozwoju. Umiejętnie ł?czy różnorodne narzędzia i metody pracy z ludźmi (coaching, instruktaż, szkolenie). Uczestnicy doceniaj? jego wiedzę, umiejętności i doświadczenie trenerskie, a łatwość odniesienia sytuacji szkoleniowej na praktykę sprzedażow? sprawiaj?, że prędko staje się   autorytetem

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!