Jak napisać dobry brief ?


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Projekty które otrzymujesz od agencji są fajne i kreatywne, ale nie mówią „na temat”? Nie wiesz jak przekazać agencji o co ci dokładnie chodzi? Jeśli borykasz się z takimi zagadnieniami, to zapraszamy na szkolenie z efektywnego briefowania agencji reklamowej.

 

>

Program szkolenia:

Podczas naszego spotkania :

- zdradzimy jakich informacji najbardziej potrzebuj? agencje

- podpowiemy jakie pytania należy sobie zadać przed tym jak poprosimy agencję o projekt graficzny

- doradzimy, kto powinien brać udział w procesie

- pokażemy jak powinien wygl?dać poprawny brief

- przećwiczymy jak samodzielnie napisać brief

Spotkanie odbędzie się w języku polskim i przeznaczone jest dla pracowników oraz decydentów działów marketingu i komunikacji.

Prowadz?cy :

MONIKA DĄBROWSKA - New Business Manager

Swoj? przygodę z branż? reklamow? rozpoczęła 5 lat temu. Obecnie zajmuje się nawi?zaniem i utrzymaniem kontaktu z potencjalnymi Klientami agencji Altavia Polska Sp. z o.o. Nieustannie poszerza swoj? wiedzę z dziedziny PR i komunikacji marketingowej.

URSZULA WERBLIŃSKA - New Business Manager

Od pocz?tku swojej drogi zawodowej zwi?zana z reklam?. W Altavii zajmowała się obsług? Klientów, a obecnie współtworzy dział New Business. W wolnych chwilach podróżuje i tworzy arcydzieła kulinarne.

ANDRZEJ GÓRECKI - Art Director

Ukończył ASP w Warszawie na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego. Na przestrzeni ostatnich lat współpracował z takimi markami jak: Knorr, Microsoft, Podravka, Ericsson, Coty, Milka, Danone, Orlen i inne.

Partner merytoryczny :

ALTAVIA POLSKA

Powstała w 1983 roku we Francji. Polskie biuro ruszyło w 2003 roku.

Altavia zainicjowała koncepcję domu wydawniczego (agencja full service głównie dla sektora detalicznego) i obecnie jest liderem tej branży w Europie.

Jej pracownicy mówi? po chińsku, czesku, francusku… a od 2002 roku po polsku. Posiada ponad 30 biur w Europie i Azji specjalizuj?c się w obsłudze takich globalnych brandów, jak: Michelin, Schneider Electric, Marionnaud, Carrefour, Shell, GO Sport, Philip Morris. Proponuje skuteczne rozwi?zania komunikacji z konsumentami - od strategii poprzez kreację, produkcję na logistyce kończ?c.

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin