Dlaczego boimy się telewizji? - KLUB PR
>
Po przerwie wakacyjnej, zapraszam na kolejne spotkanie Klubu PR Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej w Polsce.
Tematem spotkania będzie specyfika współpracy z dziennikarzami telewizyjnymi.
Porozmawiamy o najczęstszych błędach popełnianych przez PRowców w kontaktach z telewizj?, o tym jak przygotować prezesa do wyst?pienia przed kamer?, jak zapraszać telewizje na konferencje prasowe, i wreszcie - o tym, jakimi tematami możemy zainteresować dziennikarzy telewizyjnych.
W zrozumieniu praw, jakimi rz?dz? się telewizje, publiczne i komercyjne, bed? nam pomagać dziennikarze z TVP2 oraz TVN24.
Sławomir Matczak, starszy redaktor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w TVP S.A.
Od 1992 roku na stałe w Telewizji Polskiej, reporter i wydawca Panoramy oraz programu BIZNES.
Zrealizował około 10 tys. reportaży i kilkanaście filmów promocyjnych i reklamowych.
Laureat kilkunastu nagród państwowych oraz branżowych za działalność dziennikarska m. in. kilkakrotnie Ostrego Pióra od Business Centre Club, nagrody Krajowej Izby Gospodarczej i Państwowej Inspekcji Pracy oraz Komitetu Integracji Europejskiej.
Od 1998 roku prowadzi szkolenia z zakresu podstaw medialnych, głównie techniki mowy, ekspresji niewerbalnej, prezentacji, współpracy z dziennikarzami i umiejętności występowania przed kamer?, prowadzi także szkolenia dla dziennikarzy z umiejętności „wejść na żywo” i działania w sytuacjach kryzysowych.
Trener medialny i wykładowca Akademii Telewizyjnej TVP .
Karol Poznański, wydawca i prezenter w Redakcji Biznesowej TVN24.
Na jego drogę zawodow? składa się współpraca a potem praca w Polskim Radiu Białystok, roczny staż w Sekcji Polskiej BBC World Service w Londynie, a także prowadzenie własnej działalności gospodarczej (prowadzenie dwóch regionalnych portali internetowych) oraz roczna praca w roli eksperta kluczowego do spraw promocji i rekrutacji w projekcie współfinansowanym z przedakcesyjnego programu Phare (stanowisko associate consultant w IMC Consulting Ltd).
W Radiu Białystok odpowiadał za tematykę gospodarcz? (magazyn "Pieniaz robi pieni?dz") a także był koordynatorem projektów współfinansowanych przez instytucje zewnętrzne (NBP i UKIE).
W maju 2004, już za działalność w Regionalnej Agencji Informacyjnej, otrzymał wyróżnienie w konkursie NBP i Agencji Reutera o nagrodę imienia Władysława Grabskiego. Konkurs jest skierowany do dziennikarzy zajmuj?cych się tematyk? gospodarcz? w różnych mediach. W czasie całej swojej pracy zawodowej współpracował z różnymi mediami zarówno krajowymi jak i zagranicznymi. Od listopada 2004 roku pracuje w Redakcji Biznesowej TVN24.
Serdecznie zapraszam do dyskusji.
Uprzejmie proszę o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie zamiaru uczetnictwa w spotkaniu.
Spotkanie przeznaczone jest wył?cznie dla firm stowarzyszonych we Francuskiej Izbie Przemysłowo - handlowej w Polsce.
Mapa dojazdu
Dlaczego boimy się telewizji? - KLUB PR
L'événement est terminé.