Asystentka: miękkie serce, twarda ręka...
Cena :
1150 PLN/osoba (firmy stowarzyszone)
1450 PLN/osoba (firmy niestowarzyszone)
L'événement est terminé.
>
Truizmem jest twierdzenie, że asystentka to jedno z ważniejszych stanowisk w firmie.
Niemniej warte refleksji jest pytanie: jak doniosł? rolę w funkcjonowaniu firmy pełni? osoby na tych stanowiskach, jeśli w zakresie ich obowi?zków, poza funkcjami techniczno - biurowymi i administracyjnymi s? zadania wymagaj?ce dużych umiejętności interpersonalnych, np. w kontaktach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy, pośredniczenia między szefami a współpracownikami, budowania atmosfery współdziałania i wielu innych.
St?d w naszej propozycji koncentracja na umiejętnościach osobistych i interpersonalnych asystentek oraz umiejętnościach planowania, organizowania i zarz?dzania czasem stanowi zasadnicz? oś koncepcji szkoleniowej.
Proponujemy psychokorekcyjny i rozwojowy trening umiejętności komunikacji i asertywności, organizowania pracy, radzenia sobie ze stresem (w warunkach presji czasu i zadań).
Cele szkolenia:
Celem zasadniczym jest wzrost efektywności zawodowej asystentek poprzez rozwój umiejętności:
• Efektywnego komunikowania się wewn?trz organizacji oraz z jej otoczeniem zewnętrznym (klientami).
• Asertywnego zachowania się w kontaktach zawodowych ze współpracownikami oraz klientami.
• Organizowania pracy, zarz?dzania czasem i wyznaczania priorytetów.
• Funkcjonowania w presji czasu i zadań, dzięki poznaniu metod radzenia sobie ze stresem.
Program merytoryczny:
Dla realizacji założonych celów proponujemy konstrukcję programu w oparciu o cztery zasadnicze bloki tematyczne:
Komunikacja w organizacji
• Usprawnianie i trenowanie psychologicznych umiejętności porozumiewania się w celu efektywnej współpracy.
• Zasady skutecznego porozumiewania się: techniki aktywnego słuchania, przeszkody w komunikowaniu się, komunikacja werbalna i niewerbalna.
Asertywność w kontaktach z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
• Umiejętność przyjmowania opinii i uczuć innych ludzi.
• Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych.
• Stanowienie i obrona własnych praw.
• Techniki asertywne, np. „zdarta płyta”, „odmowa asertywna”, itp.
• Asertywność jako metoda budowania autorytetu asystentki.
Zarz?dzanie czasem
• Stereotypy i mity dotycz?ce czasu
• Planowanie i organizowanie pracy, wyznaczanie priorytetów w środowisku „multi task”
• Obiektywne i subiektywne „pułapki i pochłaniacze” czasu
• Planowanie kalendarza zajęć - ile obowi?zków, ile przyjemności?
Radzenie sobie ze stresem
• Wiedza na temat stresu w ujęciu współczesnej psychologii
• Autodiagnoza własnych stylów funkcjonowania w stresie
• Praktyczne ćwiczenia antystresowe
Metody realizacji:
Podczas warsztatu zastosowane będ? techniki aktywizuj?ce uczestniczki, umożliwiaj?ce im trening nowych zachowań, symulacje, scenki, odgrywanie ról. Duże znaczenie edukacyjne i psychokorekcyjne będzie miała praca z kamer? video - zapisy i ich analiza pozwalaj? na konfrontację z często nierealistycznymi wyobrażeniami o własnych zachowaniach i ekspresji emocji, umożliwiaj? korektę stereotypów i schematów działania i percepcji, co znacz?co podnosi efektywność funkcjonowania.
Czas trwania szkolenia – 2 dni /16 godzin/.
Trener prowadz?cy:
Bogna Kostyk
Kurs Trenerów Biznesu przy Polskim Towarzystwie Psychologicznym,
Certyfikat Praktyk NLP, Mistrz Praktyk NLP – Polski Instytut NLP,
Certyfikat Thomas International
Podyplomowe studia Psychologia Zmiany Uniwersytet Warszawski
Trener i konsultant MABOR, ma za sob? wiele lat pracy w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach przedstawicielskich, handlowych oraz jako trener wewnętrzny.
WARUNKI UCZESTNICTWA: Wymagane potwierdzenie dokonania płatności przed pierwszymi zajęciami.
Koszt uczestnictwa: 1 150 PLN - firmy stowarzyszone CCIFP oraz 1 450 PLN - firmy nie stowarzyszone. Możliwe formy płatności: gotówka, karta bankowa, przelew bankowy na konto: Francuska Izba Przemysłowo – Handlowa w Polsce, BISE SA III o/W–Wa n ? 32 1370 1037 0000 1706 4017 2002 ( z dopiskiem Mabor)
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu, należy najpóźniej na 7 dni przed jego rozpoczęciem przesłać faksem informację o rezygnacji.W przeciwnym razie zgłoszony jest zobowi?zany ponieśc koszty uczestnictwa w szkoleniu.
Potwierdzenie uczestnictwa i przesłanie zgłoszenia traktujemy jako zobowi?zanie do zapłaty.
Mapa dojazdu
Asystentka: miękkie serce, twarda ręka...
L'événement est terminé.