29.03 Klub handlowca

Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

Passé

L'événement est terminé.

>

Analiza potrzeb klienta i przygotowanie oferty pod k?tem potrzeb (b2b)

Badanie potrzeb klienta to jedna z podstawowych umiejętności każdego handlowca. Wydawać by się mogło, że nic w tym trudnego – jednak nic bardziej mylnego. Okazuje się, że podczas tego etapu wszyscy popełniamy bardzo dużo błędów, które daj? o sobie znać w późniejszych fazach procesu sprzedaży.

 

 ?                   Kiedy w ogóle można badać potrzeby klienta, a kiedy to nie ma sensu lub jeszcze nie przyszła właściwa pora?

 ?                   Czym jest potrzeba klienta?

 ?                   Najlepsze praktyki i techniki badania potrzeb

 ?                   Wykorzystanie zebranych informacji do budowania oferty

 

Celem najbliższego spotkania jest uporz?dkowanie wiedzy na temat sposobów badania potrzeb klienta oraz wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami.

 

DATA:                           wtorek, 29 marca 2011  

MIEJSCE:                   CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Spotkanie poprowadzi Piotr Lawendowski, trener z długim doświadczeniem w sprzedaży  z firmy Bogacz & Lawendowski.
  

Nota biograficzna >>>Partner merytoryczny:Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do czwartku 24 marca 2011.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Celem klubu handlowca jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób zajmuj?cych się business developmentem oraz osób pracuj?cych w działach sprzedaży w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!