29.03 Klub handlowca
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
PasséL'événement est terminé.
>
Analiza potrzeb klienta i przygotowanie oferty pod k?tem potrzeb (b2b)
Badanie potrzeb klienta to jedna z podstawowych umiejętności każdego handlowca. Wydawać by się mogło, że nic w tym trudnego – jednak nic bardziej mylnego. Okazuje się, że podczas tego etapu wszyscy popełniamy bardzo dużo błędów, które daj? o sobie znać w późniejszych fazach procesu sprzedaży.
? Kiedy w ogóle można badać potrzeby klienta, a kiedy to nie ma sensu lub jeszcze nie przyszła właściwa pora?
? Czym jest potrzeba klienta?
? Najlepsze praktyki i techniki badania potrzeb
? Wykorzystanie zebranych informacji do budowania oferty
Celem najbliższego spotkania jest uporz?dkowanie wiedzy na temat sposobów badania potrzeb klienta oraz wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami.
DATA: wtorek, 29 marca 2011
MIEJSCE: CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Spotkanie poprowadzi Piotr Lawendowski, trener z długim doświadczeniem w sprzedaży z firmy Bogacz & Lawendowski.
Nota biograficzna >>>Partner merytoryczny:Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do czwartku 24 marca 2011.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Celem klubu handlowca jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób zajmuj?cych się business developmentem oraz osób pracuj?cych w działach sprzedaży w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Mapa dojazdu
29.03 Klub handlowca
L'événement est terminé.