12.07 Jak wypromować firmę na Facebooku i pozyskać 100.000 fanów?


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Firmy, które najlepiej wykorzystują Facebooka, to takie, które mają jasną i przemyślaną strategię na to, dlaczego warto tam być. Wiedzą, kogo oraz w jaki sposób chcą zachęcić do interakcji.

 

>

  • Co zatem zrobić, aby nasza strona również angażowała fanów i osi?gnęła sukces?
  • Jak wykorzystać siłę społeczności na Facebooku?
  • Jak generować ruch na fanpage’u naszej marki i budować zaangażowanie fanów?

Zapraszamy do udziału seminarium, które poprowadzi nasz gość specjalny Krzysztof Urbanowicz, ekspert social media, autor znanego bloga Media Café Polskao mediach tradycyjnych i mediach społecznościowych.

W programie:

  1. Rynek mediów społecznościowych w Polsce: Facebook, Nasza Klasa, Twitter...
  2. Jak wykorzystać media społecznościowe w działaniach marketingowych?
  3. Strategia obecności firm w mediach społecznościowych.
  4. Co to jest Facebook Marketing?
  5. 10 sposobów na pozyskanie fanów na Facebooku.
  6. Jak pozyskać 100.000 fanów na Facebooku?
  7. Co jest ważniejsze: ilość czy zaangażowanie?
  8. Najczęściej popełniane błędy.

Do udziału zapraszamy:

Dyrektorów i specjalistów marketingu, PR i komunikacji, szefów firm, specjalistów social media w firmie i właścicieli małych i średnich biznesów.

Informacje o prowadz?cym:

Krzysztof Urbanowicz
Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Partner merytoryczny:

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!