Wykorzystanie CRM we wzroście efektywnosci sił sprzedaży
Zapraszamy na spotkanie podczas którego podyskutujemy jakie działania planować i jakie narzędzia wybierać, aby mądrze wspierać siły handlowe. Szczególną uwagę zwrócimy na 2 aspekty współczesnej sprzedaży: mobilność i social media i zastanowimy się, czy systemy CRM odpowiadają bieżącym potrzebom handlowców.
>
Odpowiemy na pytania:
- jak CRM wpływa na wydajność działu sprzedaży i sprawność obsługi klienta
- jak i dlaczego warto przechowywać dane behawioralne użytkowników
- jak poprzez CRM i Social Media przeprowadzić analizę behawioraln? Klientów
Podzielimy się także doświadczeniem z kampanii reklamowych w Social Media z wykorzystaniem analizy behawioralnej. Pokażemy techniki generowania leadów z kampanii reklamowych i natychmiastowej synchronizacji z CRM.
Zapraszamy managerów sprzedaży i osoby odpowiedzialne za wsparcie sprzedaży.
Osoby prowadz?ce :
Agnieszka Dolka-Bryndal - W branży IT od 17 lat, wyróżniaj?c się kompleksowym, multidyscyplinarnym doświadczeniem, w którym ogromn? rolę odgrywaj? projekty zwi?zane z wprowadzeniem nowych-innowacyjnych produktów/usług na polski rynek. Jest managerem, który ł?czy kompetencje sprzedażowe, zarz?dzania projektami, analizy procesów biznesowych z dużym wyczuciem marketingowym
Bartosz Paczyński: Trener marketingu internetowego i sprzedaży. Ambasador analizy behawioralnej użytkownika pod k?tem decyzji zakupowych. Wspólnik w agencji interaktywnej Content Hero wyspecjalizowanej w sprzedaży online oraz właściciel portalu szkoleniowego Edumi.pl. Od ponad 10 lat wspiera firmy w zwiększeniu sprzedaży i optymalizacji kosztów pozyskania klienta w kanale e-commerce, Social Media i SEM.
W moim portfolio znajduj? się takie firmy jak: Bureau Veritas, Onet.pl, Axel Springer Polska, Techland, Akademia Leona Koźmińskiego.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Wykorzystanie CRM we wzroście efektywnosci sił sprzedaży
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte