Wykorzystanie baz banych w marketingu
Cena : bezpłatne; spotkanie wyłącznie dla przedstawicieli firm stowarzyszonych w CCIFP
PasséL'événement est terminé.
>
Zrozumienie znaczenia baz danych oraz ich umiejętne wykorzystanie – szczególne w marketingu internetowym - to podstawa nowoczesnego biznesu.
Podczas kolejnego spotkania Klubu Dyrektorów Marketingu zaprezentowane zostan? podstawowe informacje na temat
samego tworzenia baz danych,
właściwego operowania danymi oraz
sposobów wykorzystana baz danych
Przedstawione zostanie wiele przykładów wykorzystania baz danych przez firmy polskie i zagraniczne. Omówimy również filozofię CRM umożliwiaj?c? budowanie relacji z klientem, i opart? o narzędzia bazodanowe.
Istotne będzie również poznanie podstawowych pułapek czy to technicznych czy prawnych, w jakie można wpaść planuj?c wykorzystanie tych jakże cennych zasobów, jakimi s? dane.
Prelegent, dr Grzegorz Mazurek
dr Grzegorz Mazurek - Niezależny konsultant i trener w obszarach e-marketingu, internetPR oraz zastosowania nowoczesnych technologii w biznesie. Od 2000 roku zwi?zany z branż? internetow?. Podczas pracy w K2 Internet S.A. – wiod?cej agencji interaktywnej w Polsce był odpowiedzialny za szereg projektów e-marketingowych i internetPR takich marek jak m.in.: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie czy Eden. Zajmował się również PRem oraz komunikacj? marketingow? firmy. Przed doł?czeniem do K2, współtworzył bankowość internetow? Kredyt Banku S.A., zajmuj?c się również e-marketingiem. Obecnie realizuje projekty doradcze z obszaru marketingu internetowego dla wielu marek krajowych i międzynarodowych. Na swoim koncie ma kilkadziesi?t publikacji na temat e-marketingu i InternetPR we wszystkich renomowanych marketingowych magazynach specjalistycznych w Polsce, tj. CEO, Marketing w Praktyce, Brief, Modern Marketing, ePR.pl czy Wirtualne Media, a także szereg prezentacji na konferencjach międzynarodowych.
Wykładowca Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarz?dzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu gdzie prowadzi zajęcia m.in. na studiach MBA. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland.
Spotkania odbędzie się w języku polskim. Nie zapewniamy tłumaczenia na język francuski.
Spotkanie jest adresowane do firm stowarzyszonych w CCIFP.
Mapa dojazdu
Wykorzystanie baz banych w marketingu
L'événement est terminé.