Wykorzystanie baz banych w marketingu


CCIFP, ul. Mokotowska 19

Cena :
bezpłatne; spotkanie wyłącznie dla przedstawicieli firm stowarzyszonych w CCIFP

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Zrozumienie znaczenia baz danych oraz ich umiejętne wykorzystanie – szczególne w marketingu internetowym -   to podstawa nowoczesnego biznesu.

Podczas kolejnego spotkania Klubu Dyrektorów Marketingu zaprezentowane zostan? podstawowe informacje na temat

samego tworzenia baz danych,

właściwego operowania danymi oraz

sposobów wykorzystana baz danych

Przedstawione  zostanie wiele przykładów wykorzystania baz danych przez firmy polskie i zagraniczne. Omówimy również filozofię CRM umożliwiaj?c? budowanie relacji z klientem,  i opart?  o narzędzia bazodanowe.

Istotne będzie również poznanie podstawowych pułapek czy to technicznych czy prawnych, w jakie można wpaść planuj?c wykorzystanie tych jakże cennych zasobów, jakimi s? dane.

Prelegent, dr Grzegorz Mazurek

dr Grzegorz Mazurek - Niezależny konsultant i trener w obszarach e-marketingu, internetPR oraz zastosowania nowoczesnych technologii w biznesie. Od 2000 roku zwi?zany z branż? internetow?. Podczas pracy w K2 Internet S.A. – wiod?cej agencji interaktywnej w Polsce był odpowiedzialny za szereg projektów e-marketingowych i internetPR takich marek jak m.in.: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie czy Eden. Zajmował się również PRem oraz komunikacj? marketingow? firmy. Przed doł?czeniem do K2, współtworzył bankowość internetow? Kredyt Banku S.A., zajmuj?c się również e-marketingiem. Obecnie realizuje projekty doradcze z obszaru marketingu internetowego dla wielu marek krajowych i międzynarodowych. Na swoim koncie ma kilkadziesi?t publikacji na temat e-marketingu i InternetPR we wszystkich renomowanych marketingowych magazynach specjalistycznych w Polsce, tj. CEO, Marketing w Praktyce, Brief, Modern Marketing, ePR.pl czy Wirtualne Media, a także szereg prezentacji na konferencjach międzynarodowych.
Wykładowca Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarz?dzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu gdzie prowadzi zajęcia m.in. na studiach MBA. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland.

Spotkania odbędzie się w języku polskim. Nie zapewniamy tłumaczenia na język francuski.

Spotkanie jest adresowane do firm stowarzyszonych w CCIFP.

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin