Wstęp do zagadnień Public Relations
>
Program kursu został opracowany z myśl? o polskich praktykach PR i obejmuje następuj?ce zagadnienia:
Rola PR w zintegrowanym procesie komunikacji
Etyka
Polskie akty prawne reguluj?ce zagadnienia PR
Tworzenie strategii działań PR
Realizacja kampanii PR
Współpraca z Klientem
Kontakty z mediami tzw. Media Relations
Internet a PR
Monitoring mediów
Ocena efektywności działań PR.
Kurs trwa 6-tygodni (30 godzin ćwiczeń i wykładów). Zajęcia odbywaj? się w soboty, centrum Warszawy, w siedzibie CCIFP.
Wykładowcami s?:
Izabella Anuszewska – Research Director SMG/KRC A Millward Brown Company
Monika Bartnik – Zastępca Redaktora Naczelnego miesięcznika Brief
Anna Buczyńska – PR Manager JobPilot.pl
Julita D?browska – Szefowa Agencji PR Kalitero
Iwona Lisek-Woubishet – dziennikarka
Paweł Netczuk – Dyrektor Generalny Media Run Group
Paweł Sanowski – Dyrektor Generalny IMM
Marek Woźniak – Dyrektor Generalny NetPR.pl
Program kursu został objęty patronatem:
SMG/KRC Poland-Media – instytut badań rynkowych
Mediarun.pl – największego wortala marketingowego
Jobpilot – największy portal o pracy i edukacji w Polsce
InternetPR.pl – forum praktyków PR
Jest to już XV edycja szkolenia "Wstęp do zagadnień Public Relations". Rekomendacje uczestników możecie Państwo przeczytać tutaj.
Organizatorem kursu jest Akademia Kalitero. Dodatkowe informacje uzyskacie Państwo dzwoni?c na numer 605 076 596 oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: szkolenia(@)kalitero.com.pl
Płatność: 500 PLN zaliczki przed rozpoczęciem szkolenia, reszta w dwoch ratach, pierwsza na pierwszym spotkaniu, druga w na czwartych zajeciach.
Mapa dojazdu
Wstęp do zagadnień Public Relations
L'événement est terminé.