Współpraca z Influencerami

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : bezpłatne

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Klub Marketingu & PR na temat współpracy z Influencerami.

>

Na warsztacie podzielimy się doświadczeniami ze współpracy z influencerami. Opowiemy, w jaki sposób dobrać właściwych partnerów do charakteru marki, zależnie od wyzwań i celów briefa, charakteru i grupy docelowej marki, otoczenia w jakim planujemy działania.

Pokażemy narzędzia selekcji – od metod prowadzenie researchu, przez scorecardy porz?dkuj?ce proces selekcji, aż po zdjęcia próbne. Zwrócimy też uwagę na potencjalne pułapki, w tym te zwi?zane z ustaleniem zakresu i   kosztorysowaniem współpracy.

W drugiej części zwrócimy większ? uwagę na rosn?cy potencjał mikroinfluencerów. Opowiemy o doświadczeniach w realizacji działań opartych o zagregowane oferty, jak również własne listy. Podzielimy się też efektami wysyłek PR o charakterze produktowym.

Osoby prowadz?ce :

Maja Sokół - Content Strategy Planner, Kamikaze (członek Grupy Altavia)
Odpowiada za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji. Fanka dobrego contentu. Budowała plany contentowe m.in. w projektach L’Oréal Paris, Super-Pharm Poland, Eurobank. W swoich projektach wielokrotnie pracowała z influencerami - od researchu, przez selekcję, briefowanie influencera, scenariusze i harmonogramy contentowe, aż po nadzór nad realizacj? działań i analizę ich efektywności.

Bartek Brzoskowski - Senior Strategy Planner, Kamikaze (członek Grupy Altavia)
Z branż? digital zwi?zany od ponad 8 lat - od pocz?tku odpowiedzialny za planowanie i realizację dzialań digital dla największych marek. Realizował projekty m.in. dla Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich, Plus, Reebok, SEAT, Bosch, Frugo, Eurosport, Costa by coffeeheaven, Grolsch, Pilsner, Maggi, Kopiko, Barilla i Wasa.
Budował i prowadził zespoły obsługuj?ce klientów w Social Media, w roli Account Directora odpowiadał za relację z kluczowymi klientami, a dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w planowaniu działań 360.

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!