White Papers - narzędzie marketingu B2B


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

White Papers - w jaki sposób to narzędzie Content Marketingu pomaga pozyskiwać nowych klientów?

 

>

Szkolenie kierowane jest do osób z działów marketingu i sprzedaży głównie usług i produktów profesjonalnych. Podczas szkolenia Uczestnicy poznaj? odpowiedź na pytania:

White Papers:

  • Co to jest i dlaczego jest to skuteczne narzędzie marketingowe B2B?
  • 5 powodów, dla których warto publikować  White Papers
  • Czy każda firma powinna je publikować?
  • 5 powodów, dlaczego osoby decyzyjne je czytaj?
  • 5 zasad jak zaprojektować White Papers, aby był czytany przez odbiorców
  • 3 scenariusze, w których klient wybiera Twój produkt

Prowadz?cy :

Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Szymon Chodkowski - Dyrektor Mediapolis Interactive, agencji tworz?cej, razem z Mediapolis Custom Publishing i Mediapolis PR, Mediapolis Group. Odpowiedzialny za strategie komunikacji i działania w social media dla m.in. Smirnoff Black, Multimedia Polska. Prelegent na konferencjach organizowanych m.in. przez IAB Polska, Gazeta.pl, Marketing w Praktyce, EPR.pl, Nowoczesna Firma oraz Software Wydawnictwo.

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin