Webinar  •  COVID-19  •  Webinar HR

Wellbeing pracowników w świecie (post)covid-19

Język :
polski

Dla firm stowarzyszonych

Cena : Wydarzenie bezpłatne dla firm stowarzyszonych w CCIFP.

Passé

L'événement est terminé.

Zapraszamy na wyjątkowy webinar skierowany do kadr, pracowników HR i osób odpowiedzialnych za dobrostan pracowników.

Zapraszamy na wyjątkowy webinar skierowany do kadr, pracowników HR i osób odpowiedzialnych za dobrostan pracowników. 

Podczas spotkania zaprezentujemy trzy nietuzinkowe sposoby podejścia do tematu, jak wesprzeć koleżanki i kolegów w dążeniu do szczęścia, bezpieczeństwa i satysfakcji w życiu zawodowym. 

Naszymi ekspertami będą tym razem przedstawiciele firm: Orpea, Piasecka & Żylewicz oraz PZU Zdrowie S.A.

 

Część 1 "Wsparcie psychiczne pracowników korporacji- jak wspierać pracowników w czasie izolacji i pracy zdalnej. "

- Wsparcie przełożonych i współpracowników- jak dbać o relacje w zespołach mimo odległości

- Czy pracodawca powinien zapewniać pracownikom dostęp do profesjonalnej pomocy psychologicznej?

- Jak prowadzić z pracownikami dialog, aby poznać ich potrzeby.  

 

O działaniach wartych podjęcia i doświadczeniach PZU Zdrowie opowie psycholog Marta Morawiecka

 

Część 2"W trosce o pracowników"

W trosce o pracowników, szczególnie tych „na pierwszym froncie” – tak można w jednym zdaniu podsumować działania Zarządu i Działu HR ORPEA Polska, których celem było zminimalizowanie skutków pandemii wśród pracowników.

  • Jakie działania podjęliśmy by ochronić personel przed zarażeniem?
  • Jak wspieraliśmy zespoły naszych Domów opieki i Klinik rehabilitacyjnych w stawianiu czoła pandemii?
  • Jak okazaliśmy wdzięczność tym „na pierwszym froncie”

Na te i inne pytania odpowie podczas wystąpienia Justyna Szymczak, Dyrektor ds. Personalnych i Administracji, New Countries HR Cluster Coordinator, Członek Zarządu

 

Część 3 "Szczęście w pracy"

Sytuacja na całym świecie zmieniła się bardzo szybko. Patrzymy już teraz na rzeczywistość przez pryzmat pandemii. Nawet jeśli większość z nas poradziła sobie tej nagłej i trudnej sytuacji, pojawiają się nowe, ważne pytania. 

Jak budować własną odporność emocjonalną na przyszłość i dbać o nasze zespoły? 

Jak rozmawiać z klientami i jak reagować na ich emocje? 

Jak wykorzystać ten czas, by zbudować z nimi jeszcze lepsze relacje mimo wyjątkowej sytuacji, w jakiej funkcjonujemy?

Wspólnie z psycholog biznesu, Haliną Piasecką www.piaseckazylewicz.pl przyjrzymy się temu, jak nauka o szczęściu w pracy odpowiada na te pytania a także jakie działania w polskim środowisku biznesowym odnoszą dobre skutki.

 

 

Serdecznie zapraszamy!

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!