Branża retail w obliczu pandemii stanęła przed wyzwaniem zmiany podejścia do procesów biznesowych oraz klienta. Proces dostosowywania do nowej rzeczywistości zaskoczył nie jedną firmę. Ograniczenie fizycznej interakcji z dostawcami, klientami oraz pracownikami niesie za sobą konsekwencje zmiany organizacji pracy. Firmy, które narzucą odpowiednie tempo adaptacji do nowej rzeczywistości mają szansę zbudować przewagę rynkową. Przedstawimy Państwu na naszym webinarze bezpieczne narzędzia do digitalizacji, archiwizacji dokumentów, obsługi procesów i elektronicznej akceptacji dokumentów. Każde z tych narzędzi funkcjonuje w zgodzie z obowiązującym prawem, zarówno w Polsce jak i w UE. Na koniec przedstawimy przykład podejścia do obsługi klienta w procesie reklamacji za pomocą intuicyjnych narzędzi oraz efekt takiego podejścia. Serdecznie zapraszamy!
Agenda:
1. Zalety digitalizacji w retail
2. Optymalizacja procesów biznesowych poprzez digitalizację
3. Narzędzia do digitalizacji
4. Obieg dokumentów elektronicznych
5. Case study: Podniesienie jakości obsługi klienta jako czynnik optymalizacji kosztów - Obsługa reklamacji.
Osoby prowadzące:
Arkariusz Patyk, Head of Practice Business Practice Retail
Marek Kuzka, Sales Director Enterprise
UWAGA - spotkanie dedykowane jest wyłącznie przedstawicielom firm stowarzyszonych w CCIFP. Po weryfikacji każdej osoby zgłoszonej poprzez formularz zapisu CCIFP zastrzega sobie prawo do przesłania potwierdzenia udziału jedynie osobom reprezentującym firmy stowarzyszone.
Partner merytoryczny
