Webinar po polsku: O wpływie pandemii na konsumenta i jego oczekiwania wobec marek

Język : polski

Zapisy zbierane są do :
Poniedziałek 8 Czerwiec 2020 - 09H00

Cena :
Wydarzenie bezpłatne dla przedstawicieli firm stowarzyszonych.
Link do udziału w webinarze zostanie przesłany w osobnej wiadomości po potwierdzeniu rejestracji.

Zapisy na to wydarzenie nie są obecnie otwarte. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Jak pandemia wpływa na konsumenta? Zapraszamy na pasjonujący webinar wszystkich zainteresowanych strategiami komunikacji i zachowaniami konsumenckimi.

 

Podczas spotkania postaramy się udzielić odpowiedzi na pytania, jak pandemia wpływa na konsumenta, jak kształtują się emocje, zachowania zakupowe i mediowe, a także oczekiwania wobec marek?

Jakie nowe postawy i wartości się kształtują, które zachowania mają szansę stać się nawykami także po epidemii? Czego mogą się spodziewać marki w swoich relacjach z odbiorcami, jak zmieniają się oczekiwania ludzi wobec marek? Jak radzą sobie marki z obecną sytuacją, pokażemy przykłady zmian w strategiach i komunikacji z Polski i ze świata.

 

Prowadzenie:

Alicja Cybulska, chief strategy officer i wiceprezes zarządu Havas Media Poland

Ekspert komunikacji marketingowej z ponad 20 letnim doświadczeniem. Jej pasją jest ekonomia behawioralna i psychologia zmiany. Od ponad 18 lat pracuje w Havas Media Group, gdzie zbudowała Havas Intelligence – hub strategiczny łączący w sobie badania, strategię i nowe technologie.

 

Partner merytoryczny:

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Platforma COVID19