Webinar
Webinar po polsku: O wpływie pandemii na konsumenta i jego oczekiwania wobec marek
Język :
polski
Cena : Wydarzenie bezpłatne dla przedstawicieli firm stowarzyszonych.
Link do udziału w webinarze zostanie przesłany w osobnej wiadomości po potwierdzeniu rejestracji.
PasséL'événement est terminé.
Jak pandemia wpływa na konsumenta? Zapraszamy na pasjonujący webinar wszystkich zainteresowanych strategiami komunikacji i zachowaniami konsumenckimi.
Podczas spotkania postaramy się udzielić odpowiedzi na pytania, jak pandemia wpływa na konsumenta, jak kształtują się emocje, zachowania zakupowe i mediowe, a także oczekiwania wobec marek?
Jakie nowe postawy i wartości się kształtują, które zachowania mają szansę stać się nawykami także po epidemii? Czego mogą się spodziewać marki w swoich relacjach z odbiorcami, jak zmieniają się oczekiwania ludzi wobec marek? Jak radzą sobie marki z obecną sytuacją, pokażemy przykłady zmian w strategiach i komunikacji z Polski i ze świata.
Prowadzenie:
Alicja Cybulska, chief strategy officer i wiceprezes zarządu Havas Media Poland
Ekspert komunikacji marketingowej z ponad 20 letnim doświadczeniem. Jej pasją jest ekonomia behawioralna i psychologia zmiany. Od ponad 18 lat pracuje w Havas Media Group, gdzie zbudowała Havas Intelligence – hub strategiczny łączący w sobie badania, strategię i nowe technologie.
Partner merytoryczny:
Webinar po polsku: O wpływie pandemii na konsumenta i jego oczekiwania wobec marek
L'événement est terminé.