Storytelling - sztuka narracji marki
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
>
Ludzie żyj? opowieściami. Historie wzbudzaj? emocje i refleksje. Ukryte w nich przesłania potrafi? sterować zachowaniami konsumentów czy nawet społeczeństw jak miało to miejsce przy interwencjach zbrojnych Stanów Zjednoczonych. Dobra opowieść jest wyrazista i ostra jak brzytwa. Wszystko, co nijakie i przesłodzone nie przebije się w g?szczu informacji płyn?cych do konsumentów każdego dnia. Wybory konsumenckie częściej oparte s? emocjach i interakcji z mark? niż na racjonalnych decyzjach. Jak opowiadać dobre efektywne historie? Jak pomóc marce walczyć o uwagę klienta i zaangażować go w swoj? opowieść? Storytelling pomaga sprzedawać nie mówi?c o produkcie wprost.
Podczas szkolenia opowiemy o:
1) Rodzajach historii i ich strukturze
2) Sposobach określania własnej historii
3) Narracji marki i zrozumieniu odbiorców
4) Dynamicznym storytellingu
Korzyści wynikaj?ce z udziału w szkoleniu:
1) Jak prowadzić komunikację marki w czasach nieustannej zmiany
2) Jak kreować ciekawe historie i angażować do swoich opowieści konsumentów
3) Jak tworzyć scenariusze dynamicznych narracji na co dzień
Rekomendowani uczestnicy warsztatów to osoby odpowiedzialne za PR i/lub marketing w firmach.
Prowadz?cy:
Zofia Bugajna, zastępca dyrektora zarz?dzaj?cego Ciszewski MSL, kieruj?ca praktyk? Consumer Marketing
Jest menedżerem z ponad 10-letnim doświadczenie w marketingu i mediach. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej i zarz?dzaniu mark?. Interesuje się również zagadnieniami zwi?zanymi z social media i trendami konsumenckimi.
Pracę w agencji rozpoczęła w styczniu 2010 roku jako Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej Ciszewski Marketing Sportowy, by następnie stworzyć i rozwin?ć praktykę Consumer w ramach spółki –matki Ciszewski MSL i w konsekwencji wejść do zarz?du firmy jako Zastępca Dyrektora Zarz?dzaj?cego.
Na jej doświadczenie zawodowe składa się praca w charakterze kierownika Działu Komunikacji Marketingowej Gemius, gdzie nadzorowała działania w Polsce i 15 oddziałach zagranicznych spółki. Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych Havas Warsaw PR (ówczesne Euro RSCG Sensors) i Edelman Polska. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w mediach, w poznańskich redakcjach Radia Merkury oraz TVP3.
Portfolio jej klientów to największe i najbardziej renomowane marki, między innymi: Carlsberg, Coca-Cola, Volvo, Heinz, Adidas, Dulux, NIVEA, Moët & Chandon, Discovery.
Absolwentka studiów na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i Szkoły Strategii Marki SAR. Na wykładowca Laboratorium PR Uniwersytetu Warszawskiego.
Hubert Kifner, kieruj?cy praktyk? employer branding i komunikacji wewnętrznej w Ciszewski MSL Financial Communications
Posiada 10 letnie doświadczenie w działaniach PR. Specjalizuje się komunikacji korporacyjnej instytucji finansowych. Poprzednio zwi?zany z jedn? z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce, gdzie odpowiadał za kształtowanie polityki komunikacyjnej firmy oraz działania PR w zakresie komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej. Przez ponad 5 lat był zwi?zany z ING Bankiem Śl?skim, pracuj?c w biurze prasowym banku na stanowisku zastępcy rzecznika prasowego. Odpowiadał za komunikację pionu bankowości korporacyjnej banku. Współrealizował duże projekty komunikacji wewnętrznej. Pracował także dla Grupy ITI, Fundacji Narodowa Koalicja Walki z Rakiem oraz agencji FIRST Public Relations realizuj?c projekty dla Elektrimu i sieci telefonii komórkowej Era.
Absolwent studiów na Wydziale Zarz?dzania Uniwersytetu Warszawskiego i Podyplomowych Studiów Strategicznego Zarz?dzania Marketingowego na SGH.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Storytelling - sztuka narracji marki
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte