Sprzedający czy kupujący – kto prowadzi w tym tańcu ? (edycja II)


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
bezpłatne

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Klub Handlowca - Typowe problemy w sprzedaży

 

>

Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych. Model ten jest powszechnie znany potencjalnym klientom, którzy zd?żyli już wypracować mechanizmy obronne i nauczyli się dość efektywnie "unikać" sprzedawców. Prowadzi to takich problemów jak:

  • Trudność w skutecznym zamknięciu rozpoczętych procesów sprzedaży, ci?gły komunikat: "Zastanowię się i odezwę się do Państwa".
  • Klienci blokuj? dostęp do siebie, traktuj? handlowców jako zło konieczne i nie chc? umawiać się na spotkania.
  • W przypadku konkretnej potrzeby klienci zbieraj? oferty od wielu konkurentów, stosuj? „bezpłatny konsulting” i często wybieraj? najtańsz? opcję.

W czasie spotkania zachęcimy uczestników do podzielenia się swoimi doświadczeniami, z jakimi wyzwaniami w sprzedaży borykaj? się na co dzień. Pokażemy najczęściej występuj?ce problemy sprzedawców. Zainspirujemy również do zerwania ze standardowym sposobem pracy handlowców.

Do kogo skierowane jest to spotkanie ?

Do udziału w spotkaniu w szczególności zapraszamy osoby odpowiedzialne za zarz?dzanie sprzedaż? w firmie członkowskiej: właścicieli, prezesów, członków zarz?du, dyrektorów sprzedaży.

Prowadz?cy :

Andrzej Twarowski - Menedżer z doświadczeniem w zarz?dzaniu sprzedaż? w bankowości, liniach lotniczych i usługach profesjonalnych dla biznesu. Jako trener i konsultant biznesowy bardzo duż? wagę przywi?zuje do zrozumienia biznesowych wyzwań każdego z klientów, w czym pomaga mu „twarde” wykształcenie menedżerskie (ekonomia i MBA). 10 letnie doświadczenie w branży szkoleniowej (min. długoletni Dyrektor Zarz?dzaj?cy House of Skills) wykorzystuje w realizacji projektów zapewniaj?cych trwały efekt dla klienta.

Prywatnie miłośnik koszykówki i ojciec dużej rodziny.

Partner merytoryczny :

Sandler Training Polska Sp. z o.o. (dawniej ClientDirect – grupa House of Skills) jest licencjonowanym partnerem Sandler Training – światowego lidera (ponad 250 Oddziałów w 25 krajach) w zakresie szkoleń dedykowanym siłom sprzedaży.

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!