Konferencja i Seminarium
SEMINARIUM - Opakowanie w erze digitalizacji
Cena : 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie są zwracane.
PasséL'événement est terminé.
To, jak nasz produkt jest prezentowany w sieci ma kluczowe znaczenie, nie tylko dla konwersji w sklepach internetowych, ale także dla wizerunku naszej marki.
W czasie, kiedy handel przenosi się coraz bardziej dynamicznie z „offline” do „online”, gdzie wiele transakcji odbywa się za pośrednictwem urządzeń mobilnych, opakowanie staje się niezbędnym elementem nie tylko na półce w sklepie, ale również w procesie transakcji online.
To, jak nasz produkt jest prezentowany w sieci ma kluczowe znaczenie, nie tylko dla konwersji w sklepach internetowych, ale także dla wizerunku naszej marki i jest niezwykle istotnym elementem ścieżki zakupowej dzisiejszego konsumenta. Wg badań realizowanych na zlecenie Deloitte urządzenia elektroniczne są wykorzystywane w przypadku 2 na 3 wizyty w sklepach stacjonarnych.
Równolegle sieci handlowe pracują nad wprowadzeniem do sieci sprzedaży innowacyjnych rozwiązań poprawiających doświadczenia zakupowe Klientów (wykorzystanie IOT, procesy Scan&Go, Take&Go, traceability, wykorzystanie alternatywnych metod identyfikacji produktu (RFID, Digimarc), lepszy recykling wykorzystywanych opakowań itd.). Sprostanie oczekiwaniom sieci w tym zakresie będzie kluczowe dla zwycięskiej walki o miejsce w koszyku zakupowym Klienta – zarówno tym fizycznym jak i wirtualnym).
Program seminarium:
- Co oznacza digitalizacja dla designu opakowań
- Jak przejąć kontrolę nad wizerunkiem produktów w internecie
- Jak poprawić konwersję i sprzedaż produktów w e-commerce
- Connected Packaging – budowanie zaangażowania konsumentów poprzez opakowanie
- Design i nowe technologie – jak pomóc naszym produktom w erze Smart Store – nowych technologii wprowadzanych do sieci detalicznych
- Innowacje technologiczne – co może się wydarzyć w najbliższych latach i jak się na to przygotować
Kogo szczególnie zapraszamy an to wydarzenie :
- Dyrektorów Marketingu
- Brand Managerów
- Private Label Managerów
- E-commerce Managerów
- Digital marketing Managerów
Więcej informacji
Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP
alicja.rukowicz(@)ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839
Partner merytoryczny
Mapa dojazdu
SEMINARIUM - Opakowanie w erze digitalizacji
L'événement est terminé.