Konferencja i Seminarium

SEMINARIUM - Opakowanie w erze digitalizacji

CCIFP
ul. Widok 8
00-023
Warszawa
Polska

Język : angielski i polski

Cena :
260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie są zwracane.

L'événement est terminé.

*prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

To, jak nasz produkt jest prezentowany w sieci ma kluczowe znaczenie, nie tylko dla konwersji w sklepach internetowych, ale także dla wizerunku naszej marki.

 

W czasie, kiedy handel przenosi się coraz bardziej dynamicznie z „offline” do „online”, gdzie wiele transakcji odbywa się za pośrednictwem urządzeń mobilnych, opakowanie staje się niezbędnym elementem nie tylko na półce w sklepie, ale również w procesie transakcji online.

To, jak nasz produkt jest prezentowany w sieci ma kluczowe znaczenie, nie tylko dla konwersji w sklepach internetowych, ale także dla wizerunku naszej marki i jest niezwykle istotnym elementem ścieżki zakupowej dzisiejszego konsumenta. Wg badań realizowanych na zlecenie Deloitte urządzenia elektroniczne są wykorzystywane w przypadku 2 na 3 wizyty w sklepach stacjonarnych.

Równolegle sieci handlowe pracują nad wprowadzeniem do sieci sprzedaży innowacyjnych rozwiązań poprawiających doświadczenia zakupowe Klientów (wykorzystanie IOT, procesy Scan&Go, Take&Go, traceability, wykorzystanie alternatywnych metod identyfikacji produktu (RFID, Digimarc), lepszy recykling wykorzystywanych opakowań itd.). Sprostanie oczekiwaniom sieci w tym zakresie będzie kluczowe dla zwycięskiej walki o miejsce w koszyku zakupowym Klienta – zarówno tym fizycznym jak i wirtualnym).

Program seminarium:

  • Co oznacza digitalizacja dla designu opakowań
  • Jak przejąć kontrolę nad wizerunkiem produktów w internecie
  • Jak poprawić konwersję i sprzedaż produktów w e-commerce
  • Connected Packaging – budowanie zaangażowania konsumentów poprzez opakowanie
  • Design i nowe technologie – jak pomóc naszym produktom w erze Smart Store – nowych technologii wprowadzanych do sieci detalicznych
  • Innowacje technologiczne – co może się wydarzyć w najbliższych latach i jak się na to przygotować

Kogo szczególnie zapraszamy an to wydarzenie :

  • Dyrektorów Marketingu
  • Brand Managerów
  • Private Label Managerów
  • E-commerce Managerów
  • Digital marketing Managerów

 

Więcej informacji

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz(@)ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839

 

Partner merytoryczny

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!