Reklama efektywna czy efektowna? - KLUB MARKETINGU

Cena :
-

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Po dłuższej przerwie wznawiamy Klub Marketingu. Mam nadzieję, że czekaj? już Państwo na to spotkanie z niecierpliwości?.

O tym, co to znaczy efektywność w reklamie, a także o konkursie efektywności EFFIE Awards w Polsce mówić będ? członkowie Jury oraz nagrodzeni na tym festiwalu.

W dyskusji wezm? udział:
Pawel Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR,
Anna Lubowska, prezes domu mediowego mediaedgecia i członek rady nadzorczej SAR,
Dominika Maison, doktor na wydziale psychologii, specjalista od psychologii reklamy,
Kuba Benke – prezes domu mediowego Starcom, członek Jury,
Szymon Gutkowski- Dyrektor Strategiczny DDB.

Rozmawiać  będziemy o Państwa reklamach: czy s? efektywne, czy raczej efektowne? A może afektowane? Jak zmierzyć efektywność kampanii i czego możemy się nauczyć od mistrzów - czyli firm nagrodzonych 24 października w szóstej już, polskiej edycji EFFIE Awards.  

Spotkanie organizujemy wspólnie ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych (SAR)  - wieloletnim opiekunem polskiej edycji EFFIE. Więcej informacji na http://www.effie.pl/

Uprzejmie prosimy o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie zamiaru przybycia.

Klub Marketingu przeznaczony jest wył?cznie dla firm stowarzyszonych.

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin