Reklama efektywna czy efektowna? - KLUB MARKETINGU
>
Po dłuższej przerwie wznawiamy Klub Marketingu. Mam nadzieję, że czekaj? już Państwo na to spotkanie z niecierpliwości?.
O tym, co to znaczy efektywność w reklamie, a także o konkursie efektywności EFFIE Awards w Polsce mówić będ? członkowie Jury oraz nagrodzeni na tym festiwalu.
W dyskusji wezm? udział:
Pawel Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR,
Anna Lubowska, prezes domu mediowego mediaedgecia i członek rady nadzorczej SAR,
Dominika Maison, doktor na wydziale psychologii, specjalista od psychologii reklamy,
Kuba Benke – prezes domu mediowego Starcom, członek Jury,
Szymon Gutkowski- Dyrektor Strategiczny DDB.
Rozmawiać będziemy o Państwa reklamach: czy s? efektywne, czy raczej efektowne? A może afektowane? Jak zmierzyć efektywność kampanii i czego możemy się nauczyć od mistrzów - czyli firm nagrodzonych 24 października w szóstej już, polskiej edycji EFFIE Awards.
Spotkanie organizujemy wspólnie ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych (SAR) - wieloletnim opiekunem polskiej edycji EFFIE. Więcej informacji na http://www.effie.pl/
Uprzejmie prosimy o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie zamiaru przybycia.
Klub Marketingu przeznaczony jest wył?cznie dla firm stowarzyszonych.
Mapa dojazdu
Reklama efektywna czy efektowna? - KLUB MARKETINGU
L'événement est terminé.