Reklama efektywna czy efektowna? - KLUB MARKETINGU

Cena :
-

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Po dłuższej przerwie wznawiamy Klub Marketingu. Mam nadzieję, że czekaj? już Państwo na to spotkanie z niecierpliwości?.

O tym, co to znaczy efektywność w reklamie, a także o konkursie efektywności EFFIE Awards w Polsce mówić będ? członkowie Jury oraz nagrodzeni na tym festiwalu.

W dyskusji wezm? udział:
Pawel Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR,
Anna Lubowska, prezes domu mediowego mediaedgecia i członek rady nadzorczej SAR,
Dominika Maison, doktor na wydziale psychologii, specjalista od psychologii reklamy,
Kuba Benke – prezes domu mediowego Starcom, członek Jury,
Szymon Gutkowski- Dyrektor Strategiczny DDB.

Rozmawiać  będziemy o Państwa reklamach: czy s? efektywne, czy raczej efektowne? A może afektowane? Jak zmierzyć efektywność kampanii i czego możemy się nauczyć od mistrzów - czyli firm nagrodzonych 24 października w szóstej już, polskiej edycji EFFIE Awards.  

Spotkanie organizujemy wspólnie ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych (SAR)  - wieloletnim opiekunem polskiej edycji EFFIE. Więcej informacji na http://www.effie.pl/

Uprzejmie prosimy o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie zamiaru przybycia.

Klub Marketingu przeznaczony jest wył?cznie dla firm stowarzyszonych.

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!