Raporty roczne w erze cyfrowej - ekosystem komunikacji firmowej
Cena : 350 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 550 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
>
Jeszcze kilka lat temu raport roczny był prostym, papierowym dokumentem rozsyłanym do udziałowców i rozdawanym na różnych eventach. Dziś, to cały ekosystem komunikacji firmowej w trzech formatach: drukowanym, internetowym i mobilnym, poł?czony z mediami społecznościowymi. Ale to wszystko nie zabiło papieru. Wersja drukowana coraz częściej przypomina piękne albumy, nieraz w stylu Mook, i uzupełnia wersje cyfrowe.
Pojawiły się nowe standardy cyfrowe, nowe techniki storytellingu, nowe, kreatywne sposoby na wizualizację i nawigację, jak „scroll as the new click”, nowe technologie i nowa strategia purpose-driven. Wzbogacone o materiały wideo, interaktywne infografiki, czy podcasty, raporty roczne i CSR-owe przypominaj? dziś mediowe kombajny. Stały się ona bardziej niż kiedykolwiek przedtem narzędziem komunikacji, którego celem jest zbudować jakościow? relację z różnymi grupami docelowymi, nie tylko z akcjonariuszami.
W programie m. in.
- 10 tendencji w Polsce i na świecie w 2016
- Nowe standardy cyfrowe
- 7 technik interaktywnych do wykorzystania
- Strategia purpose-driven
- Nowe kody storytellingu i narracja wizualna
- Jak stworzyć raport roczny, krok po kroku
- 20 przykładow najlepszych praktyk
- Case study
- Najczęściej popełniane błędy
Warsztaty zakończone s? wspólnym lunchem.
Osoba prowadz?ca warsztaty :
Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Raporty roczne w erze cyfrowej - ekosystem komunikacji firmowej
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte