Raporty roczne w erze cyfrowej - ekosystem komunikacji firmowej


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
350 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 550 PLN pozostałe osoby.

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Jeszcze kilka lat temu raport roczny był prostym, papierowym dokumentem rozsyłanym do udziałowców i rozdawanym na różnych eventach. Dziś, to cały ekosystem komunikacji firmowej w trzech formatach: drukowanym, internetowym i mobilnym, poł?czony z mediami społecznościowymi. Ale to wszystko nie zabiło papieru. Wersja drukowana coraz częściej przypomina piękne albumy, nieraz w stylu Mook, i uzupełnia wersje cyfrowe.  

Pojawiły się nowe standardy cyfrowe, nowe techniki storytellingu, nowe, kreatywne sposoby na wizualizację i nawigację, jak „scroll as the new click”, nowe technologie i nowa strategia purpose-driven. Wzbogacone o materiały wideo, interaktywne infografiki, czy podcasty, raporty roczne i CSR-owe przypominaj? dziś mediowe kombajny. Stały się ona bardziej niż kiedykolwiek przedtem narzędziem komunikacji, którego celem jest zbudować jakościow? relację z różnymi grupami docelowymi, nie tylko z akcjonariuszami.  

W programie m. in.

  • 10 tendencji w Polsce i na świecie w 2016
  • Nowe standardy cyfrowe
  • 7 technik interaktywnych do wykorzystania  
  • Strategia purpose-driven
  • Nowe kody storytellingu i narracja wizualna
  • Jak stworzyć raport roczny, krok po kroku
  • 20 przykładow najlepszych praktyk
  • Case study
  • Najczęściej popełniane błędy

Warsztaty zakończone s? wspólnym lunchem.

Osoba prowadz?ca warsztaty :

Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin