Prospecting – czyli kto jest naszym klientem i jak nawiązać z nim kontakt?
Cena : Cena za szkolenie dla osoby z firmy stowarzyszonej przy zapisie na cały kurs 800 zł; cena regularna za udział osoby z firmy stowarzyszonej w pojedynczym szkoleniu bez zapisu na cały kurs 900 zł netto, cena regularna za udział w pojedynczym szkoleniu dla osoby spoza firm stowarzyszonych : 1050 zł netto
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Pierwsze szkolenie półrocznego kursu sprzedażowego dla inżynierów handlowców (II edycja). Kurs trwa od lutego do lipca 2014 r.
>
Szkolenie inicjuj?ce cykl pozwalaj?ce uczestnikom na szerokie spojrzenie na sprzedaż jako proces zaczynaj?cy się daleko przed i kończ?cy się daleko po rozmowie handlowej. Uczestnicy ucz? się metod aktywnego pozyskiwania klientów i trenuj? każd? z nich.
Cel szkolenia: Rozwinięcie wiedzy z zakresu aktywnego marketingu i świadomości wagi procesu pozyskiwania nowych klientów.
Program szkolenia:
1. Co to jest prospecting?
2. Przebieg procesu sprzedaży produktów/usług technicznych
3. Kto jest moim klientem? (Segmentacja rynku, grupa docelowa, CLV)
4. Role w procesie zakupowym (użytkownik, decydent, doradca) i co nimi kieruje?
5. Metody nawi?zywania kontaktu z klientem, czyli jak uruchomić proces sprzedaży?
Trener :
Krzysztof Gwozdek specjalizuje się w szkoleniach zwi?zanych z wszelkimi formami kontaktu z klientami: sprzedaży, obsługi Klienta, profesjonalnej korespondencji biznesowej, windykacji, badaniami satysfakcji klienta. Równoległym obszarem specjalizacji s? umiejętności menedżerskie, zwłaszcza zwi?zane z motywowaniem, wynagradzaniem i rozwojem pracowników.
Jako trener pracuje od 2002 roku. Swoje doświadczenie trenerskie zdobywał przygotowuj?c programy szkoleń oraz prowadz?c szkolenia w szczególności dla pracowników i menedżerów sprzedaży. Obszar zarz?dzania sprzedaż? i obsług? Klienta poznał dogłębnie od strony praktycznej pracuj?c przed rozpoczęciem kariery trenerskiej w drugiej co do wielkości sieci telewizji kablowej w Polsce. Był koordynatorem i osob? odpowiedzialn? za projekt wdrożenia standardów obsługi Klienta w sieci biur obsługi Klienta i w serwisach.
Najwcześniejsze doświadczenia handlowe budował samodzielnie prowadz?c, a potem kieruj?c sprzedaż? w przedsiębiorstwie handlowym. Miał okazję bezpośrednio zetkn?ć się ze wszystkimi aspektami obsługi Klientów i problemami zwi?zanymi z zarz?dzaniem zespołem sprzedażowym. Z doświadczenia tego korzysta w czasie swoich szkoleń, co pozwala mu na dobre zrozumienie problemów uczestników.
Zanim poświęcił się wył?cznie pracy trenerskiej był wykładowc? uniwersyteckim. Zdobył wtedy obok doświadczenia w nauczaniu, formalne uprawnienia pedagogiczne. Jako praktyk, nie chc?c ograniczać się tylko do zagadnień teoretycznych zaprzestał pracy akademickiej na rzecz szkoleń i konsultacji dla przedsiębiorstw rynkowych.
Krzysztof jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz kilku studiów podyplomowych, min. z zakresu zarz?dzania oraz komunikacji społecznej. Ukończył też szereg kursów zwi?zanych z tematyk? biznesow?.
W swoich szkoleniach ł?czy gruntown? wiedzę z zakresu psychologii społecznej (w tym z zakresu wywierania wpływu i perswazji) z dużym doświadczeniem handlowym oraz menedżerskim. Daje to uczestnikom jego szkoleń możliwość nie tylko poznania dobrych praktyk, ale również pełnego wyjaśnienia ich podłoża psychologicznego. Dzięki temu uczestnicy szkoleń lepiej rozumiej? i łatwiej mog? zastosować poznawane narzędzia.
Kieruje się mottem „Więcej widać, kiedy się patrzy”. Jak sam mówi – Warto poświęcać czas na analizę różnych procesów i zdarzeń. Posługiwanie się uproszczeniami, stereotypami albo prostymi wyjaśnieniami dowodzi lenistwa. Odkrywanie złożoności to wielka przygoda.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Prospecting – czyli kto jest naszym klientem i jak nawiązać z nim kontakt?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte