Prawo autorskie w marketingu on-line
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Spotkanie prowadzone jest w ramach cyklu "Narzędzia Nowego Marketingu" - spotkanie piąte
>
Program :
- Przedmiot ochrony praw autorskich.
- Prawo autorskie – podstawowe zasady.
- Przykłady eksploatacji praw autorskich w marketingu on-line.
- Sposoby na legalne korzystanie z cudzej twórczości w marketingu on-line – odpowiedzialność za naruszenie.
Spotkanie nie będzie niestety dostępne dla pracowników innych Kancelarii Prawnych. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
Prelegenci :
Sylwia Sylwestrzak - Radca prawny, Partner. Kieruje Praktyk? Sporów prawno-autorskich oraz uczestniczy w pracach Praktyki Internet i E-commerce oraz Praktyki Nowych Technologii i Cyfryzacji. Posiada bogate doświadczenie w sprawach zwi?zanym z prawem prasowym, prawem autorskim i ogólnymi przepisami dotycz?cymi środków masowego przekazu. Doradza także w projektach zwi?zanych z sektorem technologii informatycznych, a także w kwestiach dotycz?cych ochrony danych osobowych.
Natalia Bartsch - Adwokat, Starszy prawnik. Zajmuje się zagadnieniami z zakresu prawa własności intelektualnej zwłaszcza prawa autorskiego, prawa mediów, nieuczciwej konkurencji oraz ochrony danych osobowych. W sferze jej zainteresowań pozostaj? kwestie zwi?zane z rozwojem nowych technologii, a w szczególności zagadnień prawnych zwi?zanych z Internetem.
Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej agencji reklamowych, firm fonograficznych, pracowni architektonicznych i designerskich oraz w prowadzeniu procesów o ochronę dóbr osobistych. Pracowała również w biurze prawnym jednego z największych w Polsce wydawnictw prasy jako specjalista ds. ochrony praw autorskich.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Prawo autorskie w marketingu on-line
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte