Początek rozmowy handlowej – nawiązywanie relacji i badanie potrzeb w sprzedaży produktów i usług technicznych
Cena : Cena za szkolenie dla osoby z firmy stowarzyszonej przy zapisie na cały kurs 800 zł; cena regularna za udział osoby z firmy stowarzyszonej w pojedynczym szkoleniu bez zapisu na cały kurs 900 zł netto, cena regularna za udział w pojedynczym szkoleniu dla osoby spoza firm stowarzyszonych : 1050 zł netto
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Drugie szkolenie półrocznego kursu sprzedażowego dla inżynierów handlowców (II edycja). Kurs trwa od lutego do lipca 2014 r.
>
Szkolenie wprowadzaj?ce w obszar prowadzenia rozmów handlowych z klientem branży technicznej. Uczestnicy poznaj? strukturę tej rozmowy i identyfikuj? cele każdego jej etapu. Trenuj? też prawidłow? realizację pierwszych dwóch etapów: wstępu do rozmowy i badania potrzeb. Identyfikuj? przy tym wpływ prawidłowej realizacji tych etapów na końcowy efekt rozmowy handlowej z klientem technicznym. Szkolenie to buduje podstawę do trzech kolejnych szkoleń zwi?zanych z konstruowaniem i prezentowaniem oferty.
Cel szkolenia: Trening umiejętności nawi?zywania relacji z klientem i pozyskiwania informacji umożliwiaj?cych skonstruowanie atrakcyjnej oferty handlowej dla klienta branży technicznej.
Program szkolenia:
1. Przygotowanie do rozmowy handlowej – lista kontrolna
2. Struktura i cele etapów rozmowy handlowej
3. Jak nabywca postrzega handlowca i czym to skutkuje?
4. Techniki rozpoczynania rozmowy handlowej (powitanie, rozmowa na neutralny temat, podobieństwa, komplement)
5. Narzędzia badania potrzeb (pytania zamknięte i otwarte, parafraza, aktywne słuchanie, bank pytań)
Trener :
Krzysztof Gwozdek specjalizuje się w szkoleniach zwi?zanych z wszelkimi formami kontaktu z klientami: sprzedaży, obsługi Klienta, profesjonalnej korespondencji biznesowej, windykacji, badaniami satysfakcji klienta. Równoległym obszarem specjalizacji s? umiejętności menedżerskie, zwłaszcza zwi?zane z motywowaniem, wynagradzaniem i rozwojem pracowników.
Jako trener pracuje od 2002 roku. Swoje doświadczenie trenerskie zdobywał przygotowuj?c programy szkoleń oraz prowadz?c szkolenia w szczególności dla pracowników i menedżerów sprzedaży. Obszar zarz?dzania sprzedaż? i obsług? Klienta poznał dogłębnie od strony praktycznej pracuj?c przed rozpoczęciem kariery trenerskiej w drugiej co do wielkości sieci telewizji kablowej w Polsce. Był koordynatorem i osob? odpowiedzialn? za projekt wdrożenia standardów obsługi Klienta w sieci biur obsługi Klienta i w serwisach.
Najwcześniejsze doświadczenia handlowe budował samodzielnie prowadz?c, a potem kieruj?c sprzedaż? w przedsiębiorstwie handlowym. Miał okazję bezpośrednio zetkn?ć się ze wszystkimi aspektami obsługi Klientów i problemami zwi?zanymi z zarz?dzaniem zespołem sprzedażowym. Z doświadczenia tego korzysta w czasie swoich szkoleń, co pozwala mu na dobre zrozumienie problemów uczestników.
Zanim poświęcił się wył?cznie pracy trenerskiej był wykładowc? uniwersyteckim. Zdobył wtedy obok doświadczenia w nauczaniu, formalne uprawnienia pedagogiczne. Jako praktyk, nie chc?c ograniczać się tylko do zagadnień teoretycznych zaprzestał pracy akademickiej na rzecz szkoleń i konsultacji dla przedsiębiorstw rynkowych.
Krzysztof jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz kilku studiów podyplomowych, min. z zakresu zarz?dzania oraz komunikacji społecznej. Ukończył też szereg kursów zwi?zanych z tematyk? biznesow?.
W swoich szkoleniach ł?czy gruntown? wiedzę z zakresu psychologii społecznej (w tym z zakresu wywierania wpływu i perswazji) z dużym doświadczeniem handlowym oraz menedżerskim. Daje to uczestnikom jego szkoleń możliwość nie tylko poznania dobrych praktyk, ale również pełnego wyjaśnienia ich podłoża psychologicznego. Dzięki temu uczestnicy szkoleń lepiej rozumiej? i łatwiej mog? zastosować poznawane narzędzia.
Kieruje się mottem „Więcej widać, kiedy się patrzy”. Jak sam mówi – Warto poświęcać czas na analizę różnych procesów i zdarzeń. Posługiwanie się uproszczeniami, stereotypami albo prostymi wyjaśnieniami dowodzi lenistwa. Odkrywanie złożoności to wielka przygoda.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Początek rozmowy handlowej – nawiązywanie relacji i badanie potrzeb w sprzedaży produktów i usług technicznych
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte