Zobacz także • Członkowie
Po świeżo parzoną kawę do hipermarketu - Carrefour Polska rozwija strategiczne partnerstwo z Tchibo

Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go i rozszerza strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska – spółką należącą do Grupy Tchibo, jednego z czołowych dostawców profesjonalnych rozwiązań kawowych dla biznesu. Dzięki współpracy, klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą skorzystać z oferty świeżo parzonej kawy przygotowywanej profesjonalnie na miejscu w sklepie.
Rozszerzone partnerstwo obejmuje montaż kącików kawowych Tchibo - jednego z liderów polskiego rynku kawy, w 40 hipermarketach Carrefour działających na polskim rynku. Obecnie sieć posiada w naszym kraju 95 sklepów w tym formacie. Kąciki kawowe pojawią się w ramach stref “Bistro Smacznie”, które oferują klientom możliwość zakupu produktów pierwszej potrzeby oraz dań 'food to go' bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży sklepu.
Partnerstwo jest rozwinięciem współpracy zapoczątkowanej w styczniu 2024 roku, kiedy to firmy rozpoczęły testowy montaż kącików kawowych w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express. Obecnie działają one już w ponad 110 sklepach tego formatu w całej Polsce.
Kąciki kawowe Tchibo w sklepach Carrefour wyróżniają się spójnym i estetycznym designem, wysokiej jakości wyposażeniem oraz bogatą ofertą napojów. Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy kaw, herbat i dodatków - w tym syropów smakowych - przygotowanych z myślą o różnorodnych gustach konsumentów. To rozwiązanie idealnie wpisuje się w trend convenience food, łącząc wygodę zakupów z wysoką jakością doświadczenia zakupowego.
– W Carrefour Polska, wspólnie z naszymi dostawcami i partnerami biznesowymi, stale poszukujemy rozwiązań, które trwale podnoszą komfort i jakość doświadczeń zakupowych naszych klientów. Współpraca z Tchibo Coffee Service Polska to naturalny krok w kierunku dalszego rozwoju naszej współpracy w ramach oferty food-to-go oraz wzmacniania segmentu convenience w naszych hipermarketach, który w ostatnich latach dynamicznie rozwija się na polskim rynku – mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna, Projekty Strategiczne w Carrefour Polska. Dzięki rozpoznawalnej marce Tchibo możemy zaoferować klientom nie tylko pyszną kawę, ale również nowoczesne i funkcjonalnie zaprojektowane strefy kawowe. Tchibo Coffee Service Polska wnosi do naszej współpracy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu profesjonalnych rozwiązań kawowych w różnych formatach handlowych. To partner, który zapewnia nie tylko urządzenia i produkt, lecz także pełne wsparcie serwisowe i doradcze, dbając o utrzymanie wysokiej jakości napojów na co dzień. Połączenie rozpoznawalnej marki, know-how i dopasowanego serwisu tworzy doświadczenie, które idealnie odpowiada na oczekiwania współczesnych konsumentów podczas codziennych zakupów – podkreśla Katarzyna Zaręba-Tremelet.
- W Tchibo Coffee Service Polska konsekwentnie stawiamy na tworzenie rozwiązań, które pozwalają klientom cieszyć się pyszną kawą w dowolnym miejscu i czasie – mówi Dawid Zawierucha, National Key Account Manager w Tchibo Coffee Service Polska. – Współpraca z Carrefour Polska to dla nas przykład partnerstwa opartego na wspólnej wizji: oferowania klientom nie tylko doskonałego smaku, ale też spójnego, przyjemnego doświadczenia kawowego w trakcie codziennych zakupów. Cieszymy się, że możemy wykorzystać nasze doświadczenie w projektowaniu i obsłudze profesjonalnych stref kawowych, aby wspólnie z Carrefour tworzyć rozwiązania, które realnie podnoszą komfort i jakość codziennych zakupów. To właśnie rola Tchibo Coffee Service polega na tym, aby zapewnić powtarzalną jakość kawy każdego dnia — niezależnie od lokalizacji czy obłożenia sklepu - dodaje Dawid Zawierucha.
Partnerstwo z Tchibo Coffee Serviceto kolejny etap realizacji nowej strategii Carrefour Polska na polskim rynku. Obok zmian w polityce cenowej i promocyjnej, sieć inwestuje w rozwój współpracy ze swoimi dostawcami i partnerami biznesowymi, a także w zwiększenie komfortu zakupów, aby zaoferować klientom najlepsze doświadczenia na polskim rynku. Filarem tych działań są m.in. modernizacje sklepów oraz tworzenie przyjaznych i funkcjonalnych przestrzeni handlowych, w których ws