Optymalizacja kosztów zakupu mediów oraz produkcji reklamowych - kiedy marketing spotyka się z zakupami


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Czy w ramach swoich codziennych obowiązków zajmują się Państwo zakupem mediów lub produkcją reklamową? Jeżeli tak, to spotkanie przeznaczone jest właśnie dla Państwa.

 

>

Podczas spotkania opowiemy o tym:

- Kim tak naprawdę jest zewnętrzny audytor?

- Kiedy warto zdecydować się na audyt poszczególnych mediów i jakie media audytować?

- Jak pogodzić działy zakupów oraz marketingu w kwestii kosztów oraz jakości realizacji?

- Kiedy obniżka kosztów wpływa na jakość?

Seminarium skierowane jest do menadżerów średniego i wyższego stopnia działów zakupów oraz marketingu z firm, które aktywnie kupuj? media lub zlecaj? produkcje reklamowe.

Osoba prowadz?ca :

Michał Piotrowski - ADVISORS. Absolwent wydziału Organizacji Sztuki Filmowej PWSFTViT w Łodzi. Jako producent oraz kierownik produkcji realizował produkcje reklamowe dla takich klientów jak Plus, Orange, TP, Grupa Żywiec, Żabka, BGK, Volkswagen, Ferrero, Play, mBank, Multibank, BP, Wild Bean Cafe, Makro. Nadzorował realizacje o budżetach od kilku tysięcy do kilku milionów złotych. Specjalista w dziedzinie audytu kosztów produkcji reklamowych.

Rafał Szysz - STARS. Założyciel STARS, wiod?cej firmy doradztwa i audytu mediowego w Polsce. Może poszczycić się doskonał? znajomości? mediów, dzięki wieloletniej pracy w jednym z największych domów mediowych w Polsce, a także bogatemu doświadczeniu zdobytemu na arenie międzynarodowej po stronie klienckiej. Były Członek Zarz?du The World Federation of Advertisers

Partnerzy:

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin