Nowy marketing – Kiedy marki stają się mediami (II edycja)

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

20 najskuteczniejszych technik Content Marketing’u

>

Content Marketing to dziś najmodniejszy trend w marketingu. Coraz więcej firm i marek chce stać się mediami i produkować treści (blogi, tekst, wideo, wirale, zdjęcia...). Oto 20 najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagaj? wygenerować ruch w Google, ale też zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich i, last but not least, sprzedawać więcej.  

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Do udziału zapraszamy przede wszystkim dyrektorów i specjalistów marketingu, PR i komunikacji, szefów firm, specjalistów od social media w firmie i właścicieli małych i średnich biznesów.

W programie:

  • Dlaczego marketerzy inwestuj? coraz więcej w Content Marketing
  • 5 największych korzyści z Content Marketingu
  • 10 zasad skutecznego Content Marketingu
  • 20 najskuteczniejszych technik Content Marketingu

Prowadz?cy :

Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!