Narzędzia internetowego marketingu bezpośredniego


CCIFP

Cena :
bezpłatne dla firm stowarzyszonych

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie Klubu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, na którym porozmawiamy o narzędziach internetowego marketingu bezpośredniego .

Podczas spotkania poznacie Państwo najbardziej efektywne narzędzia marketingu bezpośredniego w Internecie, w tym między innymi:  
- konkursy on-line  
- blogi
- personalizacja/ indywidualizacja treści

- cykliczna komunikacja e-biuletynowa
Marketing bezpośredni za pomoc? e-mail marketingu, a w tym:
- zasady tworzenia e-maili
- aspekty prawne
- rodzaje e-mailingów
- narzędzia do wysylania maila
- jak przygotować efektywny e-mailing

 

Gościem spotkania będzie dr.Grzegorz Mazurek , członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland. reprezentuj?cy firmę Questus.

 

  Informacja o wykładowcy:

dr Grzegorz Mazurek - Niezależny konsultant i trener w obszarach e-marketingu, internetPR oraz zastosowania nowoczesnych technologii w biznesie. Od 2000 roku zwi?zany z branż? internetow?. Podczas pracy w K2 Internet S.A. – wiod?cej agencji interaktywnej w Polsce był odpowiedzialny za szereg projektów e-marketingowych i internetPR takich marek jak m.in.: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie czy Eden. Zajmował się również PRem oraz komunikacj? marketingow? firmy. Przed doł?czeniem do K2, współtworzył bankowość internetow? Kredyt Banku S.A., zajmuj?c się również e-marketingiem. Obecnie realizuje projekty doradcze z obszaru marketingu internetowego dla wielu marek krajowych i międzynarodowych. Na swoim koncie ma kilkadziesi?t publikacji na temat e-marketingu i InternetPR we wszystkich renomowanych marketingowych magazynach specjalistycznych w Polsce, tj. CEO, Marketing w Praktyce, Brief, Modern Marketing, ePR.pl czy Wirtualne Media, a także szereg prezentacji na konferencjach międzynarodowych.Wykładowca Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarz?dzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu gdzie prowadzi zajęcia m.in. na studiach MBA. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland.    

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin