Narzędzia internetowego marketingu bezpośredniego

Cena : bezpłatne dla firm stowarzyszonych

Passé

L'événement est terminé.

>

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie Klubu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, na którym porozmawiamy o narzędziach internetowego marketingu bezpośredniego .

Podczas spotkania poznacie Państwo najbardziej efektywne narzędzia marketingu bezpośredniego w Internecie, w tym między innymi:  
- konkursy on-line  
- blogi
- personalizacja/ indywidualizacja treści

- cykliczna komunikacja e-biuletynowa
Marketing bezpośredni za pomoc? e-mail marketingu, a w tym:
- zasady tworzenia e-maili
- aspekty prawne
- rodzaje e-mailingów
- narzędzia do wysylania maila
- jak przygotować efektywny e-mailing

 

Gościem spotkania będzie dr.Grzegorz Mazurek , członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland. reprezentuj?cy firmę Questus.

 

  Informacja o wykładowcy:

dr Grzegorz Mazurek - Niezależny konsultant i trener w obszarach e-marketingu, internetPR oraz zastosowania nowoczesnych technologii w biznesie. Od 2000 roku zwi?zany z branż? internetow?. Podczas pracy w K2 Internet S.A. – wiod?cej agencji interaktywnej w Polsce był odpowiedzialny za szereg projektów e-marketingowych i internetPR takich marek jak m.in.: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie czy Eden. Zajmował się również PRem oraz komunikacj? marketingow? firmy. Przed doł?czeniem do K2, współtworzył bankowość internetow? Kredyt Banku S.A., zajmuj?c się również e-marketingiem. Obecnie realizuje projekty doradcze z obszaru marketingu internetowego dla wielu marek krajowych i międzynarodowych. Na swoim koncie ma kilkadziesi?t publikacji na temat e-marketingu i InternetPR we wszystkich renomowanych marketingowych magazynach specjalistycznych w Polsce, tj. CEO, Marketing w Praktyce, Brief, Modern Marketing, ePR.pl czy Wirtualne Media, a także szereg prezentacji na konferencjach międzynarodowych.Wykładowca Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarz?dzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu gdzie prowadzi zajęcia m.in. na studiach MBA. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland.    

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!