Media społecznościowe w relacjach B2B
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
>
Coraz więcej marketerów prowadzi działania B2B w mediach społecznościowych, bo widz? w tym konkretne korzyści. Budżety przeznaczone na te działania rosn? z roku na rok, kosztem reklamy w prasie, newsletterów, czy landing pages. Jak stworzyć i wdrożyć skuteczn? strategię social media marketing w segmencie B2B i z jakich narzędzi korzystać?
Będziemy dyskutować m.in. na tematy :
- Czym różni się marketing B2B od marketingu B2C?
- Najczęściej stosowane narzędzia i taktyki marketingowe
- Content Marketing w B2B
- Przegl?d sieci społecznościowych dla B2B
- Najczęściej popełniane błędy, i jak ich unikać ?
W trakcie dnia przewidziany jest wspólny lunch.
Prowadz?cy :
Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Media społecznościowe w relacjach B2B
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte