Media społecznościowe w relacjach B2B


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Coraz więcej marketerów prowadzi działania B2B w mediach społecznościowych, bo widz? w tym konkretne korzyści. Budżety przeznaczone na te działania rosn? z roku na rok, kosztem reklamy w prasie, newsletterów, czy landing pages. Jak stworzyć i wdrożyć skuteczn? strategię social media marketing w segmencie B2B   i z jakich narzędzi korzystać?  

  Będziemy dyskutować m.in. na tematy :

  • Czym różni się marketing B2B od marketingu B2C?
  • Najczęściej stosowane narzędzia i taktyki marketingowe
  • Content Marketing w B2B
  • Przegl?d sieci społecznościowych dla B2B
  • Najczęściej popełniane błędy, i jak ich unikać ?

W trakcie dnia przewidziany jest wspólny lunch.

Prowadz?cy :

Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin