MARKI POLSKIE - Jak zdobyć światowe rynki?

Cena :
-

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Znaczenie firm stowarzyszonych  we Francuskiej Izbie Przemysłowo - Handlowej  przejawia się nie tylko w wartości ich inwestycji, ale przede wszystkim w olbrzymim potencjale wiedzy i doświadczeń biznesowych opartych na  znajomości europejskich i polskich realiów.

Efektywne zarz?dzanie mark? w dobie globalizacji jest jednym z kluczowych elementów osi?gnięcia sukcesu. Wiele z firm członkowskich CCIFP może podzielić się swoimi doświadczeniami i kompetencjami.

Nasz? intencj? jest przedstawienie narzędzi wspomagaj?cych zarz?dzanie mark? oraz przykładów udanej ekspansji, tym razem polskich marek na rynakch międzynarodowych.

Program:

18.00     Otwarcie konferencji - powitanie gości: P. Bruno Duthoit, Prezes Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce,
18.05       Wprowadzenie do tematu: Iwona Dynowska, Członek Zarz?du  Stowarzyszenia Agencji Reklamowych
18.10        Promocja marki jako nieodzowna część strategii firmy: dr Grzegorz Urbanek, Uniwersytet Łódzki, specjalista w zakresie budowy i wyceny marek
18.20       Znaki jakości w rolnictwie - Arnaud Roulet, Dział Handlowy Ambasady Francji w Polsce,
18.30       Wycena marki - zastosowanie i korzyści: Marcin Anklewicz, Dyrektor Transaction Advisory Services firmy Ernst &Young
18.45     Jak skutecznie promować markę - debata z udziałem:
                         - Atlantic Polska, Wojciech Morawski,
                         - Fakro Sp. z o.o., Janusz Komurkiewicz,  
                         - Wyborowa, Isabelle Lurie,
                         - Carré Noir, Marcin Nowoszewski.
Moderatorem debaty będzie P. Iwona Dynowska, członek Zarz?du SAR, Prezes Media Planning Group Polska.

19.30     Posumowanie debaty: Magdalena Tran-Van, CCIFP
19.35      Koktajl


Konferencja jest organizowana we współpracy z Partnerem Strategicznym Ernst & Young.  

Ponadto, na dzień 30 marca 2004 r. planujemy również przygotowanie wspólnie z redakcj? ekonomiczn? dziennika "Rzeczpospolita" specjalnego dodatku poświęconego zagadnieniom zarz?dzania mark?. Dodatek zostanie rozdystrybuowany wraz z dziennikiem "Rzeczpospolita" w nakładzie 300 000 egzemplarzy.

Patroni Medialni:

http://www.rzeczpospolita.pl
http://www.wp.pl
http://www.radiopin.pl


Prosimy o kontakt wszystkie firmy zainteresowane wł?czeniem się w ten projekt.

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin