KONFERENCJA MARKETINGOWA : Kiedy świat staje się medium...


Zebra Tower (12 piętro), ul. Mokotowska 1, Warszawa

Język : polski

Cena :
750 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 950 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

...czyli najnowsze trendy w marketingu i komunikacji.          

 

>

Zapraszamy do udziału w całodniowej konferencji marketingowej.

W dzisiejszych czasach marka nie komunikuje się z Klientem tylko poprzez reklamy w mediach lub ekspozycję i promocję w miejscu sprzedaży, ale towarzyszy mu każdego dnia, jest obecna w codzienności swojego Klienta i z nim współtworzy jego styl, rytm życia, potrzeby, pozwala mu się realizować. Klient i marka cały czas pozostaj? ze sob? w interakcji.

Chcielibyśmy omówić na konferencji współczesne trendy w marketingu i komunikacji, m.in. szeroko pojęty marketing doświadczeń, czyli różne niestandardowe formy komunikacji, promocji i współpracy z Klientem.

Zagadnieniami, które chcielibyśmy poruszyć byłyby działania marketingowe zwi?zane z takimi zjawiskami jak :

  • Szerokorozumiany marketing doświadczeń (w tym crowdsourcing i rola relacji Klient-marka, grywalizacja, ciekawe doświadczenia zwi?zane w procesem zakupowym)
  • Content marketing (marka staje się doradc? Klienta)
  • Misja edukacji, któr? marka może sobie postawić za jeden z celów komunikacji z Klientem (marka staje się „opiekunem, nauczycielem” Klienta)
  • Spójna narracja marki (sprzedaż nie produktu danej marki, ale samej marki, całej jej tożsamości, wartości, itp.)
  • Spełnianie nie-oczekiwań (czyli kreowanie potrzeb i ich spełnianie, zanim jeszcze stan? się oczekiwaniem Klienta)
  • Sojusze marek

Konferencja skierowana jest do: Szefów firm, Dyrektorów Marketingu, Dyrektorów Komunikacji, Członków Zarz?du odpowiedzialnych za marketing i komunikację, menedżerów i specjalistów marketingu i komunikacji, ekspertów i praktyków w obszarze public relations.

OPIS WYSTĄPIEŃ NA KONFERENCJI : << PROGRAM PL 07.05.2014>>

INFORMACJA O PRELEGENTACH : <<  PRELEGENCI pl >>

ARTYKUŁ << MEDIARUN >>

PARTNERZY MERYTORYCZNI :

Eksperci :

  

Praktycy :

Naszymi Gośćmi Specjalnymi będ? również :

Patron medialny :


 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin