Posiedzenie Komitetu HR będzie tym razem poświęcone tematowi błędów w rekrutacji.
Dlaczego nieudane rekrutacje tak dużo kosztują? Jakie konsekwencje niesie ze sobą nieudana rekrutacja? Czy zamknięcie procesu z kandydatem, który nie jest stanie wypełnić powierzonej mu roli jest pomyłką czy błędem w rekrutacji? Jakie mogą być przyczyny : co zależy od organizacji, co od procesu, a co od kandydatów? Na co mamy wpływ, jako rekruterzy, a co jest zdarzeniem losowym?
Zapraszam do dyskusji na temat: Jak minimalizować ryzyko biznesowe klientów w trakcie rekrutacji? Na co zwracać uwagę w organizacji, w procesie, w komunikacji do kandydatów ?
Dyskusja będzie prowadzona przez Katarzynę Jankowską, konsultant Executive Search z doświadczeniem w prowadzeniu projektów badawczych i weryfikacji kompetencji managerskich, handlowych i technicznych. Od 2013 roku współpracuje z firmami rekrutacyjnymi doradzając w zakresie rekrutacji na stanowiska średniej i wyższej kadry managerskiej w środowisku międzynarodowym.
Pasjonuje się rozpoznawaniem różnic kulturowych w międzynarodowych środowiskach biznesowych. Dba o etyczny wymiar prowadzonych rekrutacji.