Kobiecy styl zarządzania

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 550 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 750 PLN pozostałe osoby.

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

>

Kobiety i mężczyźni posługuj? się w życiu i pracy bardzo często zupełnie innymi regułami, powodami, a nawet uszami, co wyjaśnia, dlaczego traktuj? i odbieraj? świat inaczej. Na warsztacie skupimy się na kobietach – ich atutach, talentach, mocnych stronach w zarz?dzaniu. Przyjrzymy się także wyzwaniom, przed którymi musz? stawać w świecie zarz?dzanym przez mężczyzn.

Warsztat dedykowany jest Panom, którzy chc? zrozumieć, dlaczego kobiety działaj? w bardzo przewidywalny (tylko dla nich J) sposób, ale także tym wszystkim Paniom, które chciałyby świadomie wytłumaczyć sobie i Współpracownikom swoj? kobiec? naturę.

Dopiero będ?c świadomym sił drzemi?cych w naszej płci, możemy świadomie unikać pułapek stereotypów, a w zamian podkreślać swoje atuty i efektywnie korzystać z własnego potencjału. Szkolenie jest warsztatem trzystopniowym – wychodz?c od biologicznej i kulturowej analizy różnic między płciami, docieramy do sedna kobiecego stylu zarz?dzania. Poznajemy, rozumiemy, szanujemy.

A na końcu uczymy się, jak wykorzystuj?c atuty, ale i pracuj?c nad słabszymi stronami, kobiecy styl zarz?dzania uczynić jeszcze bardziej efektywnym, zwłaszcza dla zespołów mieszanych ze względu na płeć.

Trener :

Karina Tomczyk - Trener, psycholog i konsultant biznesowy w obszarze rozwoju indywidualnego potencjału osobistego. Jako psycholog społeczny i badacz realnych aspektów osobistej inteligencji emocjonalnej, kładzie nacisk na praktyczny wymiar projektowanych warsztatów z  uwzględnieniem rozwijania i doskonalenia kompetencji Uczestników, ich realnych umiejętności i  przydatnej wiedzy. Konstruuje oraz wdraża indywidualne rozwi?zania szkoleniowe, dedykowane zaspokajaniu konkretnych potrzeb Uczestników, w takich obszarach, jak: Inteligencja Emocjonalna i Zarz?dzanie Emocjami, Wywieranie Wpływu, Budowanie Zespołów,   Stress Management, Techniki Skutecznej Prezentacji i Wyst?pień Publicznych, Team Building, Negocjacje Zespołowe, Komunikacja Interpersonalna (także Komunikacja pomiędzy Kobietami i Mężczyznami), Obsługa Klienta, czy  Techniki Efektywnej Sprzedaży.

Brała udział min. w projektach szkoleniowych dla takich firm, jak: Accenture, Allianz, Auchan, General Motors (Opel, Saab, Chevrolet), GlaxoSmithKline, Microsoft, Procter&Gamble.

Swoj? wiedz? i doświadczeniem chętnie dzieli się ze Studentami w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, gdzie prowadzi zajęcia warsztatowe z zakresu rozwijania osobistych interpersonalnych umiejętności liderskich.

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!