Kampanie informacyjne – czy każdy może to robić?


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
bezpłatne

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Komunikacja jest niezwykle szybko rozwijającą się dziedziną biznesu. Jak wiele innych, podlega modom oraz krótkotrwałym trendom, których ofiarami zostają narzędzia wykorzystywane wcześniej. Chociaż wielu ekspertów uważa, że czas kampanii informacyjnych bezpowrotnie przeminął, wciąż wiele przedsiębiorstw angażuje się w podobne projekty. Czym są kampanie informacyjne? Czym będą w przyszłości? Kto powinien je realizować i co zrobić, aby były skuteczne? Na te pytania i wiele innych odpowiedzą Iwona Kubicz oraz Wojciech Wiśniewski z Procontent Communication.

 

>

Plan spotkania:

  • Sk?d wzięły się kampanie informacyjne?
  • Czym s? kampanie informacyjne? Bież?ce trendy
  • Po co realizować kampanie informacyjne?
  • Tworzenie podstaw kampanii
  • Dobór strategii
  • Określenie celu
  • Wskazanie kanałów komunikacji
  • Pozyskiwanie środków
  • Egzekucja
  • Zalety i wady kampanii informacyjnych
  • Kontrowersje wokół kampanii informacyjnych
  • Podsumowanie. Co czeka nas w przyszłości?

Prelegenci:

Wojciech Wiśniewski – Consultant Procontent Communication

Ukończył studia w Instytucie Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie w branży PR zdobywał pracuj?c w Eskadra Publica oraz Green Stream Communication, gdzie realizował projekty z zakresu Corporate PR dla Nestle oraz firm z sektora finansowego – EGB Investments S.A. oraz spółek notowanych na rynku NewConnect. Do lutego 2013 r. doradca dla Wydziału Zarz?dzania Wiedz? w Instytucie Adama Mickiewicza. Od pocz?tku pracy w Procontent Communication odpowiedzialny za działania w ramach Ogólnopolskiego Programu Zwalczania Grypy. Koordynuje prace 23 podmiotów, które zaangażowały się w projekt – Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Naczelnej Rady Lekarskiej, Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych, 9 towarzystw medycznych, 5 zwi?zków pracodawców oraz organizacji zrzeszaj?cych samorz?dy. Prowadził negocjacje z Głównym Inspektoratem Sanitarnym oraz Narodowym Instytutem Zdrowia Publicznego w sprawie zaangażowania instytucji w projekt. Współpracował ze środowiskiem parlamentarnym. Specjalizuje się w projektach public affairs.

Piotr Plak - consultant Procontent Communication Absolwent Instytutu Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył specjalizację Marketing Polityczny.

Doświadczenie zdobywał w agencji Aveex oraz Fischer&Zubek PR Partners, gdzie odpowiadała za wsparcie projektu realizowanego dla Konica Minolta oraz Snieżki. Do jego zadań należało budowanie relacji z mediami, pozycjonowanie eksperckie oraz organizacja eventów.   Jako Consultant w Procontent Communication odpowiadał za wsparcie bież?cych działań dla Polpharmy oraz Dormax Design. Następnie, jako Consultant, realizował projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej, korporacyjnej i kryzysowej dla   Roche, Saxo Bank oraz Executive Club. Jego specjalizacj? pozostaje Corporate PR oraz Crisis Management .


Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin